Gå til innhold

Star Wars: Pod Racer tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som spiller / har spilt / har minner om dette fantastiske spillet? Jeg kjøpte det da det kom i 1999, og har ikke angret! :D

Det fungerer ikke på XP (jeg har ihvertfall ikke fått det til å fungere stabilt. :( ) Så jeg bruker en gammel 400mhz pc med win98se for det, + de andre spilla som ikke går i xp.

Synes dette er et supert og actionfylt spill Hva synes dere?

Offisiell hjemmeside: Podracers

Bilde fra spillet:

post-190-1107945394_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er kjempegøy! Gjennomførte det nå for noen dager siden, det er verdt det å blåse støvet av N64en og spille det igjen!

Det er det beste gjennomførte spillet i sin sjanger, wipeout og ballistics blir litt kjedelig synes jeg.

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet
Det spillet er ekstremt bra - har spilt det litt hos andre - må se om jeg finner det noe sted :whistle:

Fy, fy! Hehe... :p Du finner det sikkert i en rotekasse på din lokale spaceworld eller noe sånt! Ikke mer en 100-200 spenn det! ;)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet
Prøvde sånn podracer-spill, sånn i sånn maskin... Med podracer håndtak og alt, det var rått :D

Det prøvde jeg og, på Kanalen i Oslo, det var dritrått.

Ja, jeg har prøvd en sånn maskin, det er knalltøft! Skulle ønske det ville fungere skikkelig i XP, men jeg har jo en win 98 maskin stående til de eldre spillene, så det er ikke noe stort problem. ;)

Tenk dere dette spillet i ny drakt med dagens grafikk og motion blur! DET hadde vært tøft det! :)

Skrevet

Hadde bare demo av podracer for lengesiden men det var drit gøy.

Ei stund etter kjøpte jeg podracer revenge til ps2 men det var ikke så gøy, du kunne blant annet ikke legge "poden" på høykant der det er trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...