Vaktmestern Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 http://en.wow-europe.com/details/subscription.shtml Det står Visa Electron, på mitt bankkort står det Visa Electron, men jeg er bare 17 år, kan jeg bruke det kortet å betale med. Trodde man måtte være 18 for å få kort man kunne betale over internet med.
djorgen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 http://en.wow-europe.com/details/subscription.shtml Det står Visa Electron, på mitt bankkort står det Visa Electron, men jeg er bare 17 år, kan jeg bruke det kortet å betale med. Trodde man måtte være 18 for å få kort man kunne betale over internet med. Ja, det står Electron, så da kan du betale med det. Stemmer at man vanligvis kun aksepterer VISA og Master Card - men Blizzard ser ut til å akseptere litt av hvert. Fint for deg.
Dandar Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Fint for alle som ikke har "skikkelig" VISA, jeg har ikke noe, men skal få meg "skikkelig" VISA.
Zindre- Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Siden det er en annen tråd om dette : IBL. Og, vi får se hvordan blizz takler denne.
Aasgaard Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg ville ikke være helt sikker på at Electron virkelig fungerer. Jeg tror Electron i noen land har et kortnummer som ikke pleier å stå på de kortene her. Var i alle fall ute for at jeg ikke kunne bruke Electron på grunn av dette før jeg skaffet Visa for noen år siden.
genetex Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 der står man må betale med euro eller pund. mamma har ikke akkurat det på "bankkort" kontoen, hvordan fungerer dette? skal jeg bare ji dem mammas nr, å så fixer blizzard resten? (etter jeg har fylt ut info osvosv)
Admin'c Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 bruker du visa så blir de overført som dollar under transaksjonen med kurser som oppdateres hver 12. time eller noe. Sikkert slik med det andre også
nåvi Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Tviler VELDIG sterkt på at Visa Electron går i Norge ihvertfall. Sjekket broren min sitt kort, der stod det 2stk 4-siffrede nummer (langt ifra hverandre) samt et kontrollnummer på baksiden. Skulle man latt folk betale over nett med dette ville det gitt vannvittig dårlig sikkerhet! Et vanlig Visa kort har til sammenlikning 16 siffer i kortnummer, utløpsdato og kontrollnummer på baksiden. Når vi nå uansett er inne på dette med Visa kort etc.. Noen som vet om det går ann å betale for to kontoer med samme kort? Husker jeg skulle kjøpe HL2 via Steam for en kamerat, da fikk jeg beskjed om at kortet allerede var brukt en gang og derfor ikke kunne brukes igjen (jeg hadde kjøpt til meg selv først).
Vaktmestern Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Når jeg får kvitering etter å ha kjøpt noe står det kortnummer på kviteringen, men det nummeret er det samme som kontonummeret mitt pluss et tall til.
djorgen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jaja. Da får vi bare vente og se. Gå for et vanlig VISA - da er man alltid sikra.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hyggelige priser på 6 mnd. dealen. Sikker vinner hos meg
Micern Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 sikker på at man kommer til å spille wow i 6 mnd er spørsmålet... lang tid tar det å komme på lvl 60 hvis man spiller 4-5 timer dagen a?
Lacim Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Spørsmålet er ikke hvor mye du spiller, men hvordan du spiller. Hvis du liker å ta deg tid og virkelig "nyte" spillet, kan du sikkert svi av flere måneder til å bli level 60. Andre (medregnet meg) liker å komme fort opp i level. Fra hva jeg har hørt og forstått, er det highlevelgaming som duger. Det er på level 60 all moro åpenbares. Da kan du kjøpe epic mount, ta heftige raid-bosser, og generelt bare ha det kult. Det er fort gjort å være ineffektiv i en time, går fort med en del tid i AH osv. Andre faktorer som bør tas med i beregningen, er hvorvidt du har spilt spillet før eller ikke. Du kommer til å bruke en god del tid til å komme deg opp til level 20 om du ikke har spilt spillet før. Etter det, har man fått nok erfaring til at det ikke lenger blir noe problem.
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 hva er så spessielt med lvl 60? Det er øverste level (hittil).
Axefjord Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg fikk hele visa electron - nummeret på ei kvittering i England. Prøvde å bruke det i nettbutikker merket visa electron, men det funket ikke. Fikk også beskjed fra banken at det ikke går an å handle med visa electron på nettet. Edit: Sjekka prisene med DNB-valutakalkulator. Fant ut at det er billigere å betale med britiske pund, enn euro; akkurat nå. (1mnd abb.) Kan man bestemme hva man kan betale i, tror dere? Endret 8. februar 2005 av blackninja
Axefjord Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 nei. sikkert bare i $/£ mener å velge pund framfor euro. Sparer 5kr/ mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå