Gå til innhold

.cfg filer til CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså hva er det du vil med din egen config?

-Tweake fps?

-Treffe motsanderne bedre?

-Lære deg å ratehaxxe?

-Skifte nick? evt sens?

Synes ikke tråden var særlig infromativ.

Nb, de 3 siste linjene er veldig på kødd.

Skrevet (endret)

Har vel haxxa *.cfg siden quake 2 kom ut, så noe kunskap sitter jeg nok inne med. Hva er det du er på utkikk etter?

Edit: Men nå stikker jeg å legger meg, så du får ikke noe svar i natt :)

Endret av Mith
Skrevet

Hvorfor kan man ikke spille CS uten masse scripts? Buyscript meg en viss plass!

Det finnes en del sider angående "tweaking", bare å Google etter de.

Mye anses uansett for juksing (det som gir deg betydelige fordeler).

Vær oppmerksom. ;)

Skrevet (endret)
Han vil at vi skal tweake configen hans. Det er uhørt. Lag din egen config eller buyscripts.

n00b..Hvor skrev jeg at dere skulle tweake configen min? Ja, det er uhørt, spes uskrevet!

skal se bort i fra deg..gå legg deg!

arg! håpløse idioter..

anyways..

Jeg tenkte på slike scripts som gjør det enklere å kjøpe gjenstander. Er det juksing?

Endret av ohh-noo
Skrevet

Rofl. Personangrep! men buyscripts? hva er vitsen? sinnsykt vanskelig å trykke b43 b14 o2 o4 o3 o3o o7 og ,.,.,.,.,.,., ?

Neppe. Hadde du vært litt l33t hadde du ikke daua hver runde og du hadde ikke trengt buyscripts. en fin side til biuscripts er Counter-Script

Gl HF pal :D

Skrevet

Akkurat!

Jeg har aldri brukt buyscripts egentlig, har bare testet det på en lokal server, men ser ikke vitsen i det. Har folk her korte fingre eller? Går jo like fort å trykke (f.eks.) B-4-3, B-1-4, O-2, O-3, O-3, O-4, O-5 og O-7.

Hehe, tror det er den typiske kjøpinga mi som CT. Kjøper i utgangspunktet automatisk.

Og joda, ser ut som det der kan ta litt tid, men er ferdig lenge før freezetime. Er det ikke freezetime, går det som regel greit å kjøpe mens jeg løper ut av basen. Da er det litt "noobish" å bruke buyscripts (hvis jeg kan være litt frekk). Med mindre man sitter og ru**** mens man spiller, ser jeg ikke poenget med buyscript.

Skrevet

Hrmf. Det er "pure leetness" å bruke buyscripts, i allefall hjemmelagde. Jeg har aldri lært meg å kjøpe raskt via menyene, og jeg har spilt CS siden b3.1.

Eksempel på hvorfor kjøpescript er så deilig:

Kjøp følgende: AWP, hjelm+vest, HE, 2 flashbangs, røykgranat og Desert Eagle + en gjeng ekstra magasiner.

Uten script: 3 + 2 + 2 + 2*2 + 2 + 3 + 1 + 1 = 18 tastetrykk, og du må i tillegg huske på hvilket lag du er på, så du ikke kjøper feil.

Med script kan naturligvis alt dette bindes til én knapp, men da er ikke scriptet så veldig fleksibelt. Med mitt script ville jeg brukt 1 + 1 + 1 + 2*1 + 1 + 1 = 7 tastetrykk. Under halvparten, altså.

Gjett hvem som er først ute av spawn om mp_freezetime er 0! Du får 11 tastetrykks betenkningstid.

Skrevet (endret)

mener du sånne:

bind "KP_PGUP"ak47;m4a1;buyammo1;hegren;flash;vest;vesthelm;defuser"

bind "KP_END" "ak47;m4a1;buyammo1"

bind "KP_DOWNARROW" "awp;buyammo1;usp;buyammo2"

bind "KP_PGDN" "mp5;buyammo1"

bind "KP_INS" "primammo"

bind "KP_DEL" "secammo"

du tar den i config.cfg i mappa cstrike der du har installert spiller.

Knappene og våpnene kan gjøres om!!

Endret av pcsuper
Skrevet

o2o3o3o4o5b45b14,.,.,.,.,.,.,.,.

atrax, Dette er det jeg taster inn for å kjøpe alt det du nevnte, siden jeg er så leet bruker jeg mindre tid på dette enn du bruker på å trykke på "F2" eller den tasten du trykker på for å få scriptet til å handle for deg :p

Buyscripts er fine greier forresten, men jeg liker best å kjøpe selv, det er morsomt.

Skrevet (endret)
Hrmf. Det er "pure leetness" å bruke buyscripts, i allefall hjemmelagde. Jeg har aldri lært meg å kjøpe raskt via menyene, og jeg har spilt CS siden b3.1.

...

Gjett hvem som er først ute av spawn om mp_freezetime er 0! Du får 11 tastetrykks betenkningstid.

Har spilt siden CS 1.5, og har ingen problemer. Kanskje hvis man kjøper forskjellige våpen hele tiden. Jeg holder meg nok til Glock, USP, Deagle, Colt, AK, AWP, Scout, MP5 og de to "nye" våpnene i CS 1.6. Kommer ikke på noen navn i farta. Bruker kanskje de andre på maps som fy_iceworld, tar et hvilket som helst våpen.

Og som sagt, har ikke problemer med å kjøpe så mye jeg kan bære på 0 i "freezetime". Kjøper mens jeg løper ut av basen. :yes:

EDIT: En skrivefeil, håper ikke det var flere.

Endret av DevN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...