Dʋgɢtung Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jepp, CDON var kjappe med bestillingene her også. De lå i kassen i dag som avtalt.
Xisto Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Cdon er rask ja, fikk mine 2x WoW i dag også fra cdon som jeg bestillte på tirsdagskvelden (8/2) Bare så synd jeg ikke får lage en account nå.. Endret 11. februar 2005 av Xisto
Thanatos Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 CDON har bevist det igjen, de er mine favorittleverandører! sender kjapt, og det er ganske billig! har bestilt ganske mye der, og har alltid vært fornøyd. Har ikke noe å si om hvor mye du bestiller heller, med tanke på frakt, siden det alltid er 29 cash i frakt. Likte wow tilbudet godt. Når man bestilte (i desember da), så slengte man pre-order + retail i handlekurven å sendte bestillingen.. da fikk jeg pre-order (99kr + 29 kr frakt) i posten så jeg ble med i beta, og jeg fikk retail idag til 270 kroner (uten frakt siden det ble betalt sist gangen) mulig flere netshops har samme tilbudet, men jeg syntes fortsatt dette opplegget var godt planlagt og godt gjennomført av CDON. Minimalt med bestillings-stress og billig!
oophus_3do Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Jaja.. kom hjem fra sverige tur idag. Og da lå WoW pakken min klar. Dette må jeg si var en god første gangs kunde for meg hos CDON
Tåkefyrste Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Nei takke seg til.... ifølge cdon så ble spillet sendt Onsdag (forøvrig etter å ha hatt status som "Pakkes" i over 1 døgn) Og jeg har fortsatt ikke mottatt dritten. Siste gang jeg handler hos cdon (noe jeg også har gjort dem oppmerksom på). Hadde det ikke vært for at jeg ble lovet gang på gang at "Spillet vil ankomme din postkasse på releasedagen" så ville jeg tatt det litt mer rolig
Asbjørn T. Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 det kommer jo litt ann på hvor rask posten er også da...
Johnx Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Fikk også mitt spill fredag, bor litt utenfor Tr.heim.
Ueland Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Cdon er rask ja, fikk mine 2x WoW i dag også fra cdon som jeg bestillte på tirsdagskvelden (8/2)Bare så synd jeg ikke får lage en account nå.. jeg opplevde 404 når jeg skulle registrere meg, fjernet /en/ fra url og da fikk alt finfint forøvrig fikk jeg og spillet i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå