thomassit0 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) min endte med at spillet lægga som et stygt helvete og at jeg ble drept av en prairie coyote. så resurecta jeg meg selv og skulle ri på en sånn komodo men så hadde jeg ikke råd. Endret 7. februar 2005 av 2mass
Ravn Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Sprang Ræva av meg fra Darkshore til Ironforge, for å finne ut at hele byen var stappfull av demoner, sprang så tilbake (etter mye om og men) og var med på et "raid" i retning crossroads dere hele partyet (20+) ble slaktet av noen NPC orker og Taurens... joda...
Lacim Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Sluttet med monsterlagg i Stormwind. En level 42 paladin og en 32 rogue.
Johnx Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg testa ut forskjellige heroer, spillte med alle alliance rasene til lvl 15
NoLimit_^ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 var inne i 5 minutter tidlig på dagen etter ikke å ha spilt på en uke, så gadd jeg ikke mer...
ÖzzY Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Drakk 12 jug of bourbon's og ble dritings. Man har utrolig mye bedre oversikt over hva som skjer på skjermen når den utvider seg når man er full, det er helt fantastisk! Etter det sprang jeg rundt i orgrimmar i underbuksa og FRAPS-et litt film. Det som var greit med laggen da var at jeg kunne heale meg nå og da og komme helskinnet ut av det. 15 minutt og 10 horde folk senere var jeg dæv Nå gleder jeg meg til retail .....nei vent, nå skal jeg jo på obligatorisk skoletur på fredag den 11. som jeg signerte meg på for 3 måneder siden!!
Donkey Kong Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hang utenfor orgrimmar og sloss med demons. Sinsykt lagg og mye spam på chaten, så jeg logget av tidlig FB er uansett glemt nå. Nå er det Retail som gjelder Endret 7. februar 2005 av Donkey Kong
Pansergnom Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Vi var på raid og kjørte ned astranaar, for så å gå videre til auberdine som vi og dengte litt mer, og etter det var det på tur til menethil, men der ble det etterhvert ganske masse alliance til slutt, så vi trakk til slutt tilbake og drepte litt i auberdine før vi dro... Etter det var det bare dansing utenfor orgrimmar. Synd jeg ikke har tilgang til ftpen min nå, hvis ikke skulle jeg lastet opp et bilde En ting, hvordan slåss du med demoner utenfor orgrimmar? Jeg så ingen Endret 8. februar 2005 av MetiCx
Duddelmus Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Boogieman,07/02/2005 : 20:18] Jeg endte mine siste sekunder av WoW FB inne hos Thrall i orgrimmar... Brukte ca en time inn dit, men et siste sprint med min lvl 35 Night Elf Rogue rakk jeg akkurat inn... Legg merke til på bildet at det står Server shutdown in 0:15. Et sekund etter bildet er tatt gikk serveren ned... Hadde ca 8-10 Orgrimmar vakter bak meg... *glede seg til retail* Bra jobba! Aggro'a han? Overaskende ikke... Han bare sto og så dumt på meg... Men hvis jeg hadde hatt tid til å få inn noen slag er jeg sikker på at han hadde klikka ganske bra ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå