Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke godt å si. Vet at Jesus har blitt nevnt, spesielt siden episoden ser ut til å ha et Jesus/kristendom-tema. Men det ligner ikke på den tradisjonelle fremstillingen av Jesus, da.

gus?

Skulle sikkert være Gud.

Endret av bhsand
Skrevet

Var ihvertfall bøtter med religiøse hentydninger i siste episode. Locke som ble "sammenlignet" med Jesus, korset de fan og den falske presten, heroinet i jomfru maria dukken.....

Skrevet (endret)

Okei. Så episode 19 i går da. Er enig med at den var litt snodig ja. Hvor kom flyet fra? Hvem var presten? Hva skjer med Boone? Hmmm. Mange spørsmål dukka opp i hodet mitt da ja.

Endret av Rome
Skrevet

Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde med Locke og faren hans. Er det noen her som er så snille at de orker å fortelle litt? :D

Skrevet
Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde med Locke og faren hans. Er det noen her som er så snille at de orker å fortelle litt? :D

faren og mora til locke lurte han til å gi faren den ene nyra hans, han gjorde det da frivillig for de ble gode venner, men etter transplantasjonen avbrøt faren all kontakt med han.

Skrevet

faren og mora til locke lurte han til å gi faren den ene nyra hans, han gjorde det da frivillig for de ble gode venner, men etter transplantasjonen avbrøt faren all kontakt med han.

Blodig takk!

Skrevet

Jeg og noen venner på meg har vedda på hva som er under luka i den store "metallboksen" i bakken. Vil ikke si hva vi trodde det var, men hva tror dekk?

Gleder meg som en gris til neste episode! :love::love::love::love:

Skrevet (endret)

i den store bettong/metall boksen i bakken trur jeg det er energikilden, den som sender signalet i 16 år.

Endret av War
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...