Gå til innhold

Disconected etter 30 sekunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vet det er slutten av betaen men har de siste 2 dagene hatt problemer med betaen, logger meg på serveren, etter max 30 sekunder blir jeg disconecta i fra serveren, har prøvd å re installere spillet 2 ganger men det har ikke hjulpet, vet noen hva som kan være årsaken til dette?

vil se burning legion!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for det er ikke før om flere timer det skal stenges. Bruttern sitter og spiller som bare det, selv om det er masse burning legion-folk rundt byene osv.

Til trådsvarer; Jeg vet ikke hva det er som kan være galt, men har du sjekket på sidene til Blizzard\World of Warcraft?

Skrevet

Har du trådløst? Jeg hadde masse problemer med trådløst og WoW. Borra derfor hull i veggen i går og fiksa med ledning istedenfor.

Har ingen av de samme problene nå lengre.

Skrevet (endret)

har ikke funnet noen løsning ennå, men rakk å spille i ca 3 min før jeg ble disconecta igjen, flere jeg spurte hadde det samme problemet så det virker som om det er noe med betaen og ikke min pc i hvertfall.

rakk i det minste å se den gigantiske infernalen foran ogrimar før jeg så loggin screenen igjen.

Edit: nei har ikke trådløst eller noe liknende alt er koblet gjennom telefon linja via en isdn boks, har bredbånd i fra telenor som er koblet på der.

Endret av arlion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...