Gå til innhold

Se film på tv!


honner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker selv en S-video kabel. Gå til visning (egenskaper skrivebord -> innstillinger -> avansert) etter at du har koblet til kabelen. Da skal både monitoren og tven være aktivert, aktiver tven hvis ikke.

visning6pu.th.jpg

 

Sett tven som hovedskjerm (sirkelen) for at videoer skal vises på tven, ellers får du bare en svart skjerm der videoen vises. Du vil uansett ha likt bilde ellers. Du får ikke bilde på tven uten å bruke AV-knappen til tven.

 

Hvis jeg ser på film bruker jeg 1024x768, ellers må en nesten bruke 800x600. Jeg bruker bare tven når jeg skal se på filmer når jeg bruker AV.

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Jeg bruker selv en S-video kabel. Gå til visning (egenskaper skrivebord -> innstillinger -> avansert) etter at du har koblet til kabelen. Da skal både monitoren og tven være aktivert, aktiver tven hvis ikke.

visning6pu.th.jpg

 

Sett tven som hovedskjerm (sirkelen) for at videoer skal vises på tven, ellers får du bare en svart skjerm der videoen vises. Du vil uansett ha likt bilde ellers. Du får ikke bilde på tven uten å bruke AV-knappen til tven.

 

Hvis jeg ser på film bruker jeg 1024x768, ellers må en nesten bruke 800x600. Jeg bruker bare tven når jeg skal se på filmer når jeg bruker AV.

Takk så meget for svarene :D

Lenke til kommentar
Jeg bruker selv en S-video kabel. Gå til visning (egenskaper skrivebord -> innstillinger -> avansert) etter at du har koblet til kabelen. Da skal både monitoren og tven være aktivert, aktiver tven hvis ikke.

visning6pu.th.jpg

 

Sett tven som hovedskjerm (sirkelen) for at videoer skal vises på tven, ellers får du bare en svart skjerm der videoen vises. Du vil uansett ha likt bilde ellers. Du får ikke bilde på tven uten å bruke AV-knappen til tven.

 

Hvis jeg ser på film bruker jeg 1024x768, ellers må en nesten bruke 800x600. Jeg bruker bare tven når jeg skal se på filmer når jeg bruker AV.

Har gjort nøyaktig som beskrevet, men får ennå ikke noe bilde opp på tv????

Nå kan jeg nå ikke kople direkte inn i skjermkortet, men bruke en annen kabel mellom som har 2 audio og to "bilde" kabler på....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...