anon12234 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 nå er det 5 dager igjen til retail fyrer løs, men på de fleste webshoppene står det at de får sende spillet den 11. altså slik at de fleste som har forhåndsbestillt ikke får spillet før etter helgen. mens de som ike har bestillt og bare stikker ned på butikken på fredag får spillet med en gang?, da blir jo hele vitsen med forhåndsbestilling borte.......
Musty Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 spillene som blir forhåndsbestillt pleier å bli sendt dagen før, slik at du har det i din postkasse releasedagen
anon12234 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 kommer på postkontoret ja...... og da sendes det som pakke og tar 3 dager.....
haarod Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Litt av meninga med forhåndsbestilling er vel egentlig at man har sikra seg et eksemplar av produkt x
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Gidd være negative! Jeg bestilte på ekjøp, og skal få det sendt som brev. Det kan du om du bare bruker VISA eller MASTERCARD til å betale på siden dems. Så jeg får det i posten bare. Ikke noe vits i å pese for å hente det noen plass.
Tåkefyrste Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 jeg har sendt mail og spurt om dette problemet til begge de butikkene jeg bestilte en Collectors Edition (cdon.com og gamezone.no) Skal komme med en oppdatering her så snart jeg får svar.
chokke Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 jeg har sendt mail og spurt om dette problemet til begge de butikkene jeg bestilte en Collectors Edition (cdon.com og gamezone.no) Skal komme med en oppdatering her så snart jeg får svar. gidder du be de holde av en CE til en med min mail
Ueland Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Din forhåndsbestillte vare blir sendt til deg så at du skal motta varen i postkassen din på releasedato. Hva er problemet med det, det kommer når det skal, men klarer du ikke å vente er det bare å forh.bestille det fysisk i en butikk, såg blant annet at EB-Games i Oslo har det fysisk inne til forh.bestilling.
chokke Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Din forhåndsbestillte vare blir sendt til deg så at du skal motta varen i postkassen din på releasedato. Hva er problemet med det, det kommer når det skal, men klarer du ikke å vente er det bare å forh.bestille det fysisk i en butikk, såg blant annet at EB-Games i Oslo har det fysisk inne til forh.bestilling. wahaha, skal innom alle butikkene i oslo imorra til jeg finner det, hvis jeg ikke finner det ber jeg mamma ringe lefdal eller elkjøp og be dem holde av, hvis ikke satser jeg på å få tak i ddet på fredag.
Johnx Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Skal komme på release datoen ja, det pleier hvertfall å være slik når man forhåndsbestiller.
chokke Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 chokke:Psst, eb-games i byporten ARGH, var innom spaceworld, spiderman, eb games, freerecordshop og ingen hadde CE til preorder
ahdrage Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det er ikke så merkelig vis ingen har igjen CE til preorder. De vart revet vekk når forhåndsbestillingen startet, noen plasser før forhåndsbestillingen startet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå