Machz Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hei, Savner et skikkelig godt FPS spill å spille! Noen som har forslag til noen gode spill som man bare må ha innen FPS sjangeren? Har liksom ikke funnet noen gode FPS spill siden Farcry som er verdt og kjøpe... Spill jeg har: HL2 Farcry Deus Ex IW(dritt spill) SOF 1 og 2 Raven Shield(konge spill) RTCW + mange andre, men som ikke akkurat er siste skrik... Endret 5. februar 2005 av Machz
bensinkanna Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Doom 3 og Call of Duty. Swat 4 kommer snart, om du likte rb6 serien vil du elske dette.
Potetfar Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Medal of Honor: Pacific Assault Men ikke hvis friheten var det "eneste" du likte med FarCry, hvis du skjønner.
Myrsve Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 (endret) Delta Force serien Endret 12. februar 2005 av Myrsve
Machz Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Doom 3 og Call of Duty. Swat 4 kommer snart, om du likte rb6 serien vil du elske dette. Hmm, ja DOOM 3 er jo en ide. Har ikke helt tent på Doom 3, men det er kanskje på tide å prøve den. RB6 RS er helt klart det ultimate spillet i min samling. Spiller det mye og har brukt vannvittig mye tid på det og kan vel ikke si noe annet enn at SWAT 4 må være veldig bra for at det skal ta over som mitt favorittspill. Call of Duty har jeg prøvd, men jeg er ikke så vannvittig tent på WW2 spill. Liker litt mer moderne våpen osv...
redflame Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 mye dårlige forslag her! Hvem i ¤**##"#! gidder og spille delta force nå?!?!?!?! Prøv denne den er bra
HenL Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Multiplayer: Unreal Tournament 2004. Last ned demo fra www.unrealtournament.com
sixx Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Farcry og Rainbow six serien(rainbow six 4 blir hvertfall et "må ha" spill)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå