Gå til innhold

Norsk CS-spiller har fått egen pro-nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har jo ikke peiling.

CS er og vil i lang tid framover være veldig seriøse saker.

Veldig få personer klarer å prestere så bra som XeqtR på events, i så stort omfang. Han skal selvfølgelig bli hedret som en (nesten) gud akkurat som i andre sporter.

 

Det han har klart å gjort med seg selv i hensyn til de ekstreme refleksene og den ekstreme aimen og taktikkene er noe de fleste burde se opp til.

Å se ned på en slik person bare fordi man er sjalu på skillsa hans blir bare latterlig, så DevN, los etc, bare fordi dere aldri kommer til å bli like bra som han, betyr ikke at dere skal hakke ned på den ekstremt profesjonelle siden hans, eller hakke ned på det at han er god i en seriøs sport som CS.

 

Get a clue sier jeg bare.

Lenke til kommentar

joltaire, jeg tror jeg trygt kan påstå at ingen av oss ser ned på vedkommende. Han er sikkert en grei person. Og er heller ikke sjalu på han, jeg er overhodet ikke interessert i å være profesjonell CS-spiller.

 

Jeg ser bare ikke poenget med egen CS-side, og slikt.

Kanskje for at folk som dyrker Xeqtr kan ha egen nettside hvor de tilber han?

 

Siden var stygg.

 

EDIT: Og du som har så godt kjennskap til dette "dyrkende" miljøet, hvorfor skal alle CS-sider være svarte? ;)

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Dere har jo ikke peiling.

CS er og vil i lang tid framover være veldig seriøse saker.

Veldig få personer klarer å prestere så bra som XeqtR på events, i så stort omfang. Han skal selvfølgelig bli hedret som en (nesten) gud akkurat som i andre sporter.

 

Det han har klart å gjort med seg selv i hensyn til de ekstreme refleksene og den ekstreme aimen og taktikkene er noe de fleste burde se opp til.

Å se ned på en slik person bare fordi man er sjalu på skillsa hans blir bare latterlig, så DevN, los etc, bare fordi dere aldri kommer til å bli like bra som han, betyr ikke at dere skal hakke ned på den ekstremt profesjonelle siden hans, eller hakke ned på det at han er god i en seriøs sport som CS.

 

Get a clue sier jeg bare.

Har veldig peiling, spilla CS før, i tiden for 2001 til 2002, med venner på LAN, før CS ble "big game" og hvor du kun spille på en public (eller uansett) server, dø et par, tre ganger på rad, uten å bli kalla for alt mulig rart som noob, suxor eller hva fan det heter (kan ikke CS spillere skrive?)

 

Så kommer den Gud tingen og sporten. For det første, CS kan ikke kalles sport, like lite som poker kan kalles sport, sport er når du er i aktivitet fysisk på en eller annen måte. Fotball, handball, langrenn, hopping, alle disse grenene er sports grener, men CS er ikke noe sport. At folk digger en type bare fordi han er litt god i CS, er bare teit (etter min mening).

 

Tviler ikke at du får litt god refleks ved å spille CS, men det er ikke noe du kan ta i bruk ellers i verden, det er ganske lokal lærdom spør du meg. Aim er så CS lokalt som det går ann, og CS er langt fra noe taktisk spill.

 

Er langt fra sjalu på en CS spiller, så langt derifra. Ser heller ikke ned på person heller på noe slags måte, men ser mer opp til de som bidrar med noen positivt til glede for alle.

 

At noen er "ekstrem profesjonel" i et spill som CS, ja, går sikkert ann, men tror neppe de har noe liv utenom CS da. Kjenner et par stk som er "god" i CS, og de eneste jeg har sett de gjøre på fritida er CS, det eneste de snakker om er CS og det eneste de tenker på er CS, seriøst, det er et spill.

 

Og igjen, CS er langt fra en sport, og ennå lengre bort fra en seriøs sport, er ikke noe annet enn en hobby, et tids fordriv.

 

Finnes foresten millioner av sider med CS spillere, hvorfor skulle denne være noe annerledes? Just another CS nerd.

 

Endre titel på CS:S.

Counter-Strike Source

The Return of the Nerd.

Lenke til kommentar

Problemet jeg ser med siden er jo at den er designa slik at enhver fjortiss syntes det er "kjempekult" med den fine bakgrunnen, svarte, gråe og røde detaljer, en japse som "chillern" i mørket med sin überkule bærbare superpc mens han ser over taktikkene som han så fint har skrevet på tavla ved siden av seg.

 

alt bare for å få enda flere fjortisser til å syntes dette er kjempekult..

 

dessverre er det slikt, cs er nå offisielt et fjortisspill, og de øker i antall like fort som kaniner i australia.

Lenke til kommentar
Problemet jeg ser med siden er jo at den er designa slik at enhver fjortiss syntes det er "kjempekult" med den fine bakgrunnen, svarte, gråe og røde detaljer, en japse som "chillern" i mørket med sin überkule bærbare superpc mens han ser over taktikkene som han så fint har skrevet på tavla ved siden av seg.

 

alt bare for å få enda flere fjortisser til å syntes dette er kjempekult..

 

dessverre er det slikt, cs er nå offisielt et fjortisspill, og de øker i antall like fort som kaniner i australia.

hehe. ukens kommentar!

Lenke til kommentar

Hehaheha.

OK DA, dere har overbevist meg.

Jeg bare kødda btw, men for å bli litt mer seriøst med i samtalen, jeg ser på CS som noe ala dette:

Man spiller for å vinne, og tar det derfor "seriøst" nok til at man kan vinne, men å ta det noe mer seriøst enn det blir for dumt.

Spiller man med clanen er det helt OK og bli litt sur hvis man blir gulla eller noe slikt, og det er helt OK og ta det seriøst nok til å ville vinne ligaer og cuper og andre ting.

 

Når det gjelder XeqtR og hans fanbase.. Er det virkelig så rart at folk ser opp til han?

Jeg mener, man kan argumentere dagen lang om hvorfor CS er en sport eller hvorfor det ikke er en sport(en Esport da, mind you), sjakk er jo en sport? Men det som er, er at nå finnes det da mange folk der ute som tar CS rimelig seriøst, og det betyr at man må innse at CS kanskje allerede er en esport, istedenfor å prøve å nekte det og si at "nei, CS er ikke en esport".

 

Og ja, personlig tar jeg ikke CS så veldig seriøst, jeg spiller public litt, spiller litt mixer og slikt, og er på utkikk etter clan.

Men det er bare fordi jeg finner spillet kjempemorsomt, ikke fordi jeg har ambisjoner om å bli "pro".

Men jeg lar ihvertfall folk ha sine idoler og slike ting uten å hakke ned på dem på forumer, for jeg driter rett og slett i om folk digger XeqtR eller ikke. De kan gjøre hva faen de vil for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...