Gå til innhold

Den Store Warlock tråden!


Anbefalte innlegg

Hentet fra hjemmesiden:

 

- Styrker:

Can use pets for fun and to attract enemy aggression

Can create healing potions in the form of Healthstones

Can summon other players using Ritual of Summoning

Can breathe underwater using Unending Breath

Can summon its own Felsteed horse rather than buying one for a lot of gold

Can use Eye of Kilrogg to scout

Can take control of a Demon for a short amount of time

Can heal itself using Drain Life

Can solo very well by using a pet to act as a group of two characters complementing each others' skills

 

- Svakheter:

Can only wear cloth armor

Very fragile and easily killed in certain situations

Soul Shards take up inventory space

 

- Utfordringer:

Mastering Soul Shard collection and usage

Managing Monster Hate between you and your pet

Controlling both your pet's and your own skills to ensure high efficiency

 

Raser: Human, Orc, Undead, Gnome

Standard Bars: Health/Mana

 

Utstyrs: Cloth

Våpen tilgjenglig: Daggers, Wands, Swords (with training), Staves (with training)

 

- Spesiell Mount: Undead: Warlock Felsteed

 

- Rase Egenskaper:

Strength Agility Stamina Intelligence Spirit

Human 23 20 22 20 21

Gnome 18 23 21 24 20

Orc 26 17 24 17 23

Undead 22 18 23 18 25

 

Annen info: trykk her!

 

 

Diskuter rasene, egenskapene, hvem som er best som Warlock osv....

 

Vurderer selv Warlock, om det er noe jeg skal teste...

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal spille som Gnome Warlock. Warlock er utrolig morsomt, men som Blizzard selv sier:
This means that playing a Warlock takes a bit more learning than some of the more straightforward classes.

Nettopp det som gjør det litt mer utfordrende, krigere generelt er så.."enkelt"..her må du faktisk konse litt, planlegge litt, legge inn taktikk i dine kamper.

 

Som sagt, mer utfordring.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt en Warlock til lvl ~25. Utrolig fin klasse å gå solo med. Samtidig er den ikke alle værst i PvP da den kan ofre pet for å få 30sec immunitet.

 

Kan lage Healthstones, som bidrar til at du ikke dør så ofte. Om du kan klassen din, har den ikke veldig høy nedetid heller. Drain Life mens du lar pet holde aggro: Fult liv på noen sekunder. Lite mana? Ofre health for mana, deretter Drain Life igjen.

 

Veldig morsom klasse, med en del forskjellige typer kombinasjoner å angripe på. De ulike cursene er også en viktig del av en Warlock.

 

Det som er litt merkelig, er at det kun er VW(Voidwalker) og Imp som er brukbare som pets. De andre duger i bunn og grunn kun til eye-candy.

 

Imp brukes fra lvl 1-9/~50-60 og i parties (pga Stamina-bonus). VW brukes fra lvl 10-~50.

 

Rart at denne klassen ikke er mer populær enn den er nå.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Det som er litt merkelig, er at det kun er VW(Voidwalker) og Imp som er brukbare som pets. De andre duger i bunn og grunn kun til eye-candy.

Uenig.

 

Felhunter er utrolig god mot spell-casters og succubus er jo prima vare om du skal opp mot en gjeng humanoids. Utrolig bra. Hvor du har fra at disse to er "eye-candy" vet neimen ikke jeg.

Lenke til kommentar

Har ikke testet spillet, enda mindre Warlock, men satser alt på dette. Håper jeg får en bra opplevelse, har også tittet litt på alle "skillsene" og det er umulig at jeg kan bruke alt, så man må velge sin egen kombinasjon, eller blanding.

 

Noen erfaringer på dette?

Noen gode/dårlige kombiansjoner?

Lenke til kommentar

Noe positivt med warlock'en er at du vet hva du får. Du er ikke direkte avhengig av "bra" utstyr, selv om det hjelper med gjenstander som øker int osv.

 

Jeg spillte warlock opp til ca lvl 20 på US open beta, og synes selv at warlock klassen er genial. Spesielt likte jeg alle "damage over time" (dot) spellsa, og en typisk combat for meg var:

 

La VW angripe. Vent 2 sek, trykk for dot1, så dot 2, så dot 3..osv.

Innen jeg hadde utført mitt siste dot-spell i lista mi, var motstandern rimelig døende. :)

 

Når det kom til store slagsmål var VW'n veldig fin å ha, spesielt med tanke på at du kan heale den ved å gi den dine HP, så bruke lifedrain på fienden. Fikk ikke sjangsen til å teste ut felhunter og succubus, men jeg er rimelig sikker på at de også er gode for noe.

Lenke til kommentar
Imp brukes fra lvl 1-9/~50-60 og i parties (pga Stamina-bonus). VW brukes fra lvl 10-~50.

Stemmer ganske dårlig. Jeg spiller mye sammen med 60 warlock, vi bruker nesten utelukkende VW i vanskelige instancer. Den fungerer som 3. tank, (warrior som 1. tank, pala som 2. tank), og kan gi warlocken et "shield" om det skulle knipe. Imp brukes gjerne i raids, hvor man ikke har bruk for pet, da er det bedre at den hopper og spretter rundt som en levende stamina-buff.

 

De andre petsene har også sine bruksområder. Succubus er flott mot humanoids (seduce), felhound suger mana, etc.

Lenke til kommentar

Nå mente jeg om man går solo, så brukes de petene i de levelene jeg nevnte. Mulig du misforsto meg der. Uansett. Jeg har jo null erfaring fra lvl 60 i motsetning til deg, men jeg hentet min informasjon fra andre hi leveled warlocks.

 

Sorry om jeg tok feil der :)

 

 

EDIT: Ble litt feil.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Jeg har nå en lvl 44 undead warlock på en US East server, og er veldig godt fornøyd med klassen. Den er balansert; sterk solo, grei i gruppe og sterk i pvp. I tillegg er det ikke et stort krav til utstyr for å duge.

 

Når det gjelder pets har jeg mest brukt VW, mye grunnet at den er mest safe. Noe imp har det også blitt. Felhunteren har jeg begynt å bruke mer, mye grunnet at jeg har sloss mot endel spellcaster-mobs. Den bruker også lite mana, slik at jeg kan bruke dark pact for å hindre nedetid.

 

Når det gjelder professions vil jeg anbefale herbalism/alchemy eller mining/engineering. Det siste dersom du kommer til å drive mye med pvp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...