Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den ultimate kjærlighets tråden!


Anbefalte innlegg

Heisann! :D

 

Jeg har sett at det er fryktelig mange spørsmål om "hvordan få draget", "hva liker jenter" osv. Så derfor vil jeg lage den ultimate kjærlighets tråden hvor alt er samlet ;):p Hehe

 

Så da begynner jeg med:

 

Slik får du draget

 

Finansavisen har vært i kontakt med stilkonsulent Gerd Ordal, kanskje mest kjent fra TV 2. Ordal har over tyve års erfaring med å få folk til å sende ut riktige signaler.

 

Selve "drømmemannen" for mange kvinner er ifølge avisen både høy og slank. Men hvordan bli en slik mann? Stilkonsulenten anbefaler såkalte optiske illusjoner:

 

- Oppbrett på buksen får deg til å virke kortere. Ulik farge på bukse og jakke har samme effekt. Tverrlinjer får deg også til å virke kort og bred. Skjortesnipper som peker utover, får deg til å virke bredere. Snipper som peker nedover, får deg til å virke høyere. Husk at midjen går der navlen er. Har du lagt på deg, må du godta det og kjøpe en bukse som er stor nok. Ikke legg buksen under magen, da ser det ut som du mister buksen. På det tidspunkt du ikke får klær som er store nok, er det på tide å justere kaloriinntaket, sier Ordal.

 

Ifølge stilkonsulenten er brunt, beige, sort, grått, dyp marineblå og sandfarger riktige farger for menn med kalde undertoner i hud og hår. Beige, kanel- og brunfarger er det ideelle for menn med varme undertoner.

 

- Gjenta øyenfargen i klærne. Flørtefargen er den fargen som gjenspeiler øyenfargen, fortsetter Ordal, som til og med lover positive resultater.

 

Dette tenner damene på

 

Nettstedet Askmen har ifølge TV2 Nettavisen samlet ti punkter som gjør deg til en super mann.

 

10. Du lytter - vær genuint interessert

9. Du er spontan - forholdet blir aldri kjedelig

8. Du er god i senga - viktigere enn du tror.

7. Du er ingen tøffel - la hun få viljen sin av og til, men du må ha egne meninger.

6. Du legger merke til de små tingene - f. eks. skiftet parfyme.

5. Du gir henne rom - ikke bli sjalu på jentekvelder.

4. Du respekterer henne og hennes familie

3. Du forbedrer deg hele tiden - ikke sett deg fornøyd i sofaen.

2. Du hjelper henne til å bli bedre - vær en støtte, ingen hindring.

1. Du får henne til å føle seg vakker - forteller du det ofte nok?

 

Dette drar IKKE damer

 

Tyske Bild Zeitung har satt opp en liste over de 22 mest usexy tingene med menn. Mange av punktene kan du selv gjøre noe med, ifølge Dagbladet:

 

1. Nesehår

2. Lo i navlen

3. Ølvom

4. Skitne fingernegler

5. Mors undertøysgaver - godt og varmt, men...

6. For mye hvitløk

7. Svært naturlig kroppslukt

8. Bukser som sitter feil - ikke for trangt, ikke for kort

9. Klissvått badegulv

10. Sikling og tung pust i øret

11. "Mannen har rett bestandig"

12. Hvite tennissokker

13. Smatting og slafsing

14. Leking med med intime deler

15. Hår på ryggen

16. Stinkende treningssko - skader ikke med vask iblant.

17. Hårgele på skjorta

18. Sigarettfargede tenner

19. Gullkjeder

20. Hentehår

21. Lange negler

22. En jungel av noen øyenbryn

 

Slik vil vi ha sex

 

En undersøkelse gjennomført av Spray og TV2 blant mer enn 1.400 mennesker i alderen 16-36 år viser at mannen bakfra (27 prosent) er den mest populære sex-stillingen i Norge.

 

26 prosent vil helst ha kvinnen sittende oppå mannen. 20 prosent foretrekker "misjonæren".

 

Fordelt på kjønn er oversikten over favorittposisjonene slik:

 

Kvinner:

Sitte oppå mannen (28 prosent)

"Misjonæren" (23 prosent)

 

Menn:

Bak kvinnen (33 prosent)

 

"Misjonæren" står sterkt blant de under 20 (en av tre), mens mannen bak kvinnen er mest populært blant eldre (34 prosent).

 

Seks av ti nordmenn vil ha sex med lyset på, med en overvekt av menn. Tre av fire menn vil ha full oversikt.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hvis noen har noen flere ting som vi kan sette på listene eller annet så er det bare å komme med det :thumbup: Hmm, er ikke helt sikker på om denne skal være her eller i Politikk, Religion, Samfunn egentlig men satser på at denne skal være i Annet. Vet ikke om dette var av interesse, men jeg har iallfall sett masse tråder om det store ordet "kjærlighet".

 

En ting til, hvis dere skal komme med sjekketriks så ikke nevn slike som "Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi deg igjen" for de funker ALDRI :thumbup:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting til, hvis dere skal komme med sjekketriks så ikke nevn slike som "Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi deg igjen" for de funker ALDRI  :thumbup:

Erfaring?

Altså jeg mener ikke post slike dumme settninger som alle har hørt om og som er såpass teite.

Finnes uansett ikke noe som er det ultimate sjekke trikset.

Eller... være seg selv? det slår stort sett best an.

Endret av knert
Lenke til kommentar

Jeg mener at det er best uten kjerring...

Men det er utrolig hva man gjør for å få en god fittte ;)

 

hehe, jeg selv, har aldri hatt samleie, og jeg har ikke tenkt å ha det på en stund heller :)

Men det hadde ikke skada :D

 

 

Vær dere selv, ikke gå på by`n, en perfekt jente kommer når man er en selv, da passer humoren osv. perfekt :D

Lenke til kommentar

Tja, jeg er ikke helt enig med deg Stian_A. Ofte må man faktisk være litt "Out there" for å finne den rette. Hvis man bare er tilbaketrukken og ikke gidder å interessere seg eller vise interesse så kan det være man ender opp alene. Jeg har en kompis som har vært alene i over 5 år. Han trener trener og trener. Han sier han kunne tenkt seg dame, men han gidder ikke å stresse med å finne noe. I stedet sikter han mot å bli NM i kickboksing :p

Lenke til kommentar
Sjekketriks, altså replikker er bare tåplig...

Mer relevant er hva en skal snakke om hvordan en skal gjøre ting, hvordan en skal te seg etc... Er det som er nøkkelen ikke akkurat hvilke ord du bruker....

OKi :D Hva skal en snakke om da?

Hmm si det... Altså fasene peke ut ei - komme i kontakt - starte en samtale - få samtalen til noe. Er vanskelige og finnes ingen fasit svar. Hvertfall komme med noen innøvde sjekktriks er døden...

 

men noen generelle tips jeg kan komme på er:

 

- IKKE vær redd for å drite deg ut/bli avvist.

-Få henne til å ta seg av snakkingen ;)

-Ikke virk desperat, men virk interesert som om det er noe spesiellt.

-Klisje, men vær rett og slett ikke for full

-Tenk selv; Du er kongen selvtillit er utrolig viktig.

-Ikke gå fra å si A og B til å gå rett på M. Gradvis når tiden er inne er stikkordet her går du for langt ta et skritt tilbake og gjør deg ferdig før du går til neste punkt.

-Viktig er det å holde det hele i gang, pass på at samtalen ikke stopper og allt stopper :thumbdown:

 

 

Sånn her går det ofte :thumbdown: :

 

-Du kommer full bort med en desperat unnskyldning for kontakt, blir svart av rein høffelighet og plutselig "må hun gå"

 

-Samtalen stopper, er ikke mer å snakke om/mer å gjøre.(her skjønner du at er dess mer full du er dess mer svekkes talentet. Noen tror alkohol gjør at det er lettere å snakke det er feil, alkohol gjør det vanskeligere å snakke, men gir deg "selvitillitt" som gjør at du lettere kan snakke - Ergo lite alkohol, men istede masse selvtillit er nøkkelen)

 

-Hun rett og slett ikke er interesert, merkes etter kort tid.

 

-Hun er interesert, men mister interessen. (din egen feil)

 

-Hun har type men er flørtete...

 

-En annen gutt kommer/enten gammel kjennt eller en ny rival.(Få opp konkuranse innstinktet og indiker tydelig, men høflig at her er det opptatt)

 

- dine venner kommer(kan være flaut, kan sette sperre for selvtillit, men kan være en fordel for å løse opp stemningen litt, men få han vekk etterhvert)

 

Det vanskeligste er ofte å ta kontakt, det beste er at det faktisk er en grunn til å ta kontakt, det vanskeligste er å se ei dame ved et bord med venner og komme bort og faktisk starte en samtale....

 

Men øvelse gjør faktisk mester, få sagt en ting og fortsett og snakk, ha stor tro på deg selv(innen for rimelighetens grenser).

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...