Artistic.Hipster Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2005 Håper det kommer, fant foressten også et bilde av PSP med GPS Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2005 Blir berre beidre og beidre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2005 når de slipper oppdateringen med internet browser og et tastatur, da :D Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2005 når de slipper oppdateringen med internet browser og et tastatur, da :D Det blir meget digg det ja Lenke til kommentar
Kikkass Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Spørsmål til dere som har importert en psp fra asia.. Hvor mye måtte dere betale i toll og sånt? Har veldig lyst til å importere en jeg også.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Spørsmål til dere som har importert en psp fra asia.. Hvor mye måtte dere betale i toll og sånt?Har veldig lyst til å importere en jeg også.. Tror bare det er 2mass som har fått sin PSP enda, og han slapp toll(heldiggrisen ) Men om du bestiller bare bestiller PSP'en så kommer det en toll på ca. 600kr. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Hvor mye kommer spillene til å ligge på her i Norge? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 i Usa ligger de på 39$ og 49$ så vi kan jo tippe at de vil koste 350 her ca , litt dyrt men men.. Lenke til kommentar
elz Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 i Usa ligger de på 39$ og 49$ så vi kan jo tippe at de vil koste 350 her ca , litt dyrt men men.. Tror de blir mye dyrere i norge jeg da.... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 PSP kommer i Amerika i mars til en pris på 250$, ca 1500 der altså.Regn med at den kommer til å koste over 2000 her, og det blir altså ikke i mars. Ikke i mars? Over 2000! Hmm..... Og man kan ikke bruke europeiske spill på en amerikansk maskin? Eller blir det sannsynligvis mulig å chippe den slik at jeg bare kan bestille PSP fra lik-sang? Jeg har lyst på PSP nå! bestill den fra amreika Lenke til kommentar
elz Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 PSP kommer i Amerika i mars til en pris på 250$, ca 1500 der altså.Regn med at den kommer til å koste over 2000 her, og det blir altså ikke i mars. Ikke i mars? Over 2000! Hmm..... Og man kan ikke bruke europeiske spill på en amerikansk maskin? Eller blir det sannsynligvis mulig å chippe den slik at jeg bare kan bestille PSP fra lik-sang? Jeg har lyst på PSP nå! Trodde Sony hadde sagt at spilla skulle blie sonefrie :/ Så burde gå å bruke europeiske spill på en US maskin. Men filmene får soner, så det vil ikke bli mulig å se en europeisk film på en US maskin. (uten chip) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Rett det. Men er nevnt før i posten. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 PSP kommer i Amerika i mars til en pris på 250$, ca 1500 der altså.Regn med at den kommer til å koste over 2000 her, og det blir altså ikke i mars. Ikke i mars? Over 2000! Hmm..... Og man kan ikke bruke europeiske spill på en amerikansk maskin? Eller blir det sannsynligvis mulig å chippe den slik at jeg bare kan bestille PSP fra lik-sang? Jeg har lyst på PSP nå! bestill den fra amreika Bestiller fra kina imorgen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) er smartere for oss å kjøpe fra japan for da kan vi se filmer kjøpt i norge på den oghvis dere har tenkt å gjøre det. vi er i samme sone som japan, sone2. og ja spilla er sonefrie. håper det kommer en hacka firmware med sonefri filmavspilling Endret 14. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
elz Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 er smartere for oss å kjøpe fra japan for da kan vi se filmer kjøpt i norge på den oghvis dere har tenkt å gjøre det. vi er i samme sone som japan, sone2. og ja spilla er sonefrie. håper det kommer en hacka firmware med sonefri filmavspilling Er ikke helt sikker :/. Japan er NTSC, Europe er PAL. Har ikke dette noe å si? *håper på hacka firmware jeg og* Skal foresten bestille min fra Japan jeg og, klarer ikke vente . Lenke til kommentar
dueno Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Ehm... det har jo stått at spillene ikke skal være region baserte, bare filmene.... men det er bare og vente og se til den komme til norge. Jeg bestillte den fra Lik-Sang.com btw. Lenke til kommentar
elz Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Ehm... det har jo stått at spillene ikke skal være region baserte, bare filmene.... men det er bare og vente og se til den komme til norge. Jeg bestillte den fra Lik-Sang.com btw. Mente filmene Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 er smartere for oss å kjøpe fra japan for da kan vi se filmer kjøpt i norge på den oghvis dere har tenkt å gjøre det. vi er i samme sone som japan, sone2. og ja spilla er sonefrie. håper det kommer en hacka firmware med sonefri filmavspilling Er ikke helt sikker :/. Japan er NTSC, Europe er PAL. Har ikke dette noe å si? *håper på hacka firmware jeg og* Skal foresten bestille min fra Japan jeg og, klarer ikke vente . men NTSC og PAL er for TVer vettu. det er forskjell i oppløsning og refresh rate som er forskjellen mellom PAL og NTSC og på PSP så er det lik refresh rate og lik skjerm Lenke til kommentar
elz Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 er smartere for oss å kjøpe fra japan for da kan vi se filmer kjøpt i norge på den oghvis dere har tenkt å gjøre det. vi er i samme sone som japan, sone2. og ja spilla er sonefrie. håper det kommer en hacka firmware med sonefri filmavspilling Er ikke helt sikker :/. Japan er NTSC, Europe er PAL. Har ikke dette noe å si? *håper på hacka firmware jeg og* Skal foresten bestille min fra Japan jeg og, klarer ikke vente . men NTSC og PAL er for TVer vettu. det er forskjell i oppløsning og refresh rate som er forskjellen mellom PAL og NTSC og på PSP så er det lik refresh rate og lik skjerm Sorry Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Går bra for de av dere som er interesert i PSP, så anbefaler jeg dere å ta en titt på PSP.moo.no, en side som er i oppstartsfasen nå, men vi har et forum hvor du kan spørre om ting du lurer på, og vi vil poste mer stoff fortløpende...Og nytt design er på vei Endret 15. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg