Athelas Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 http://en.wow-europe.com/ In addition, just prior to launch, the existing servers will be taken offline and wiped clean, which will erase all current accounts and characters. This will help us to ensure that the game launches in the best possible conditions and also means that all players will start afresh on an even footing. Athelas
The_evil_blue_toad Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Nei, de skal ta de ned _før launch_ og slette alle chars og accounts.
MindTooth Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 De er ikke tatt ned nå... Men når Final lanseres, kommer alle serverne til å bli disconnected, og formatert, slik at alle spillerne blir slettet..
goggys Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Noen andre som ikke klarer å connecte? Spilte nettopp men ble plutselig discoecta og kommer ikke inn igjen.
Athelas Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Nei, de skal ta de ned _før launch_ og slette alle chars og accounts. Hva mener du med "nei"? Du bekreftet jo nettopp at de skal ta ned serverne før launch? Poenget mitt er at i tillegg til denne offisielle beskjeden, så kan jeg ikke lenger connecte...
Zindre- Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Nei, de skal ta de ned _før launch_ og slette alle chars og accounts. Hva mener du med "nei"? Du bekreftet jo nettopp at de skal ta ned serverne før launch? Poenget mitt er at i tillegg til denne offisielle beskjeden, så kan jeg ikke lenger connecte... De tar nok ikke de ned før 3-4 dager.
Athelas Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Sure hope not. Men hvorfor går det ikke an å connecte nå da?
goggys Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Får nå opp en melding om at jeg har brukt opp tiden min for accounten og at jeg må kjøpe mer tid .
Athelas Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Får nå opp en melding om at jeg har brukt opp tiden min for accounten og at jeg må kjøpe mer tid . Hmm. Samme her. Kanskje de fixer og trixer på oppsettet nå. Håper det blir i orden snart!
Earl87 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 meg å. savner min lvl 24 human paladin. hva skjer fikk vi bare noen få dager med spilling. dette var kjipern
goggys Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 (endret) Får nå opp en melding om at jeg har brukt opp tiden min for accounten og at jeg må kjøpe mer tid . Hmm. Samme her. Kanskje de fixer og trixer på oppsettet nå. Håper det blir i orden snart! Ja, jeg også. Hadde akuratt begynt å bli hekta når jeg ble disconecta. Kjipt. Edit: Stor leif. Endret 2. februar 2005 av goggys
Sprayer Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 http://en.wow-europe.com/In addition, just prior to launch, the existing servers will be taken offline and wiped clean, which will erase all current accounts and characters. This will help us to ensure that the game launches in the best possible conditions and also means that all players will start afresh on an even footing. Athelas Easj, er level 34 nå. Håpet på å få mount snart. Kiss that one goodbye i et par måneder til.....!!!
Kim Roger Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 betyr dette at jeg aldri får sett igjen min kjære gnomen mage?
Thsan Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg spiller på server 2 som bare det jeg. Datt ut istad men ikke noe problemer nå
The_evil_blue_toad Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Nei, de skal ta de ned _før launch_ og slette alle chars og accounts. Hva mener du med "nei"? Du bekreftet jo nettopp at de skal ta ned serverne før launch? Poenget mitt er at i tillegg til denne offisielle beskjeden, så kan jeg ikke lenger connecte... Ok, da misforstod jeg litt. Trodde du lurte på om det var det de holdt på med nå. Min feil
Sheel Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 http://en.wow-europe.com/In addition, just prior to launch, the existing servers will be taken offline and wiped clean, which will erase all current accounts and characters. This will help us to ensure that the game launches in the best possible conditions and also means that all players will start afresh on an even footing. Athelas Easj, er level 34 nå. Håpet på å få mount snart. Kiss that one goodbye i et par måneder til.....!!! Hæ? I et par måneder til? Stod da på den offisielle europeiske WoW-siden at WoW blir sluppet ut 11.Februar da, men men.
Nitrius Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Les på server status forumet til blizz, der står det at servern er nede for øyeblikket
Sprayer Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 http://en.wow-europe.com/In addition, just prior to launch, the existing servers will be taken offline and wiped clean, which will erase all current accounts and characters. This will help us to ensure that the game launches in the best possible conditions and also means that all players will start afresh on an even footing. Athelas Easj, er level 34 nå. Håpet på å få mount snart. Kiss that one goodbye i et par måneder til.....!!! Hæ? I et par måneder til? Stod da på den offisielle europeiske WoW-siden at WoW blir sluppet ut 11.Februar da, men men. Du har MISSFORSTÅTT noe VITALT, her snakker jeg om tidsbruken fram til jeg kan få mount som er i Level 40. Fra 34 - 40 er det jo ikke såå langt. Men fra Level 1 - 40 ligger det mange timers spilling. Ca 2 måneder gjettet jeg...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå