Gå til innhold

Hvordan slette spor i msn


Bogan

Anbefalte innlegg

Okay klarte ikke dy meg har vært inn på damas msn og til min store forskrekkelse så blir ikke adressen hennes borte. Livredd hun skal se det.

:cry:

 

Spørsmålet er da: Er det mulig å fjærne mailadressene msn husker da en skal logge på?

 

har prøvd å re-instalere uten hell... sammt slettet logg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke egentlig hva dumener. "Damas MSN" er det messenger du snakker om, eller er det mailen hennes du har vært inne på? Er er det noen andre msn-tjenester? Også: Sjalusi som slår ut i spionasje i damas privatliv hørtes ikke særlig bra ut for forholdet - uansett om du blir oppdaget eller ei ;)

Lenke til kommentar

Når du skal logge på msn må du skrive inn mail adressen din. I det vinduet kan du bla deg ned og se alle msn konti du har vært inne på. Skjønner?

 

 

er messenger ja.. jeg har gått inn på hennes på min maskin. og det kan hun se om hun skal logge seg på hos meg for da kommer hele adressen hennes opp når hun taster første bokstav...

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
jeg har gått inn på hennes på min maskin. og det kan hun se om hun skal logge seg på hos meg for da kommer hele adressen hennes opp når hun taster første bokstav...

Opptopic: Hvis hun buster deg for det på din maskin, kan du jo si at hun en gang logga seg på hos deg, dikt opp noe du husker fra akkurat da. Men som pmarius sier, høres ikke godt ut for forholdet.

 

Men det eneste som kanksje kunne hjelpe er vel å innstallere Windows på nytt?

Lenke til kommentar

Hei!

Sjekk www.mess.be, helt oppe på siden ser du "download", trykk der og det kommer ned et "rullegardinvindu". Så trykker du Multi Msn/ Polygamy.

Der får du se mange program og velge den msn versjonen du har.

dessverre er det ikke mulig å være logget på med 2 stykker (Msn) samtidig :mad:

 

Det har jeg erfart, noen som har fått det til?

 

Hilsen Daniel

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Har søkt på siden og her kan du laste ned de "skinene" som smurf69 nevner/anbefaler (regner med at du bruker MSN messenger 7.0... :hmm: ):

 

Penguin

 

Futuristic

 

Samme prosedyre som sist gang, hvis du vil ha andre skin osv.:

Sjekk www.mess.be, helt oppe på siden ser du "download", trykk der og det kommer ned et "rullegardinvindu". Så trykker du "MSN Messenger skins".

Der får du se mange skins og velge den msn versjonen du har.

 

Lykke til, håper du får det til...

 

Hilsen Daniel aka. _Adler_

Lenke til kommentar
Okay klarte ikke dy meg har vært inn på damas msn og til min store forskrekkelse så blir ikke adressen hennes borte. Livredd hun skal se det.

:cry:

 

Spørsmålet er da: Er det mulig å fjærne mailadressene msn husker da en skal logge på?

 

har prøvd å re-instalere uten hell... sammt slettet logg

Har du ingen respekt?

Lenke til kommentar
Okay klarte ikke dy meg har vært inn på damas msn og til min store forskrekkelse så blir ikke adressen hennes borte. Livredd hun skal se det.

:cry:

 

Spørsmålet er da:  Er det mulig å fjærne mailadressene msn husker da en skal logge på?

 

har prøvd å re-instalere uten hell... sammt slettet logg

Har du ingen respekt?

For folk som er(var?) utro?` Nei!

Lenke til kommentar
Okay klarte ikke dy meg har vært inn på damas msn og til min store forskrekkelse så blir ikke adressen hennes borte. Livredd hun skal se det.

:cry:

 

Spørsmålet er da:   Er det mulig å fjærne mailadressene msn husker da en skal logge på?

 

har prøvd å re-instalere uten hell... sammt slettet logg

Har du ingen respekt?

For folk som er(var?) utro?` Nei!

Åja, da er det greit ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...