Gå til innhold

Half-Life: Rare fisker(Ål lignende)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, kødda meg litt i HL2 på søndag, også tok jeg noen bilder, men da jeg gikk under vannet så jeg en fisk som ligna på en ål, og de var i flere mengder og svirra rundt meg som Piraiarer, har noen andre opplevd dette?.

Screenie her:

post-169-1107272896_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde God Mode på :p

Holder på med og utforske HL2 litt.

Tøffe Igler.

Se på bildet, ser dere fyren som ligner på Gman

post-169-1107286153_thumb.jpg

Endret av Fanta Boy
Skrevet
SE på han helt til høyre, han ligner veldig på Gman, kan Gman være en tildigere forsker i Black mesa?

Nei, han har ikke noe med Black Mesa å gjøre... Og ja det er sannsynligvis Dr. Breen som er fjernet.

Skrevet
SE på han helt til høyre, han ligner veldig på Gman, kan Gman være en tildigere forsker i Black mesa?

Nei, han har ikke noe med Black Mesa å gjøre... Og ja det er sannsynligvis Dr. Breen som er fjernet.

Hvorfor er du så sikker på det?

Skrevet

Fordi. Dette er et tema som er tatt om en rekke ganger. Og ikke bare på dette forumet...

Skrevet

Fordi. Dette er et tema som er tatt om en rekke ganger. Og ikke bare på dette forumet...

Jeg har aldri sett dette bli diskutert. Det eneste jeg har sett har vært hyppig diskutert er om Gordon ER G-Man. Hvorfor skulle det være så umulig at G-Man er en tidligere forsker ved Black Mesa? Vi vet jo ikke om Gordon kjenner G-Man fra før... Men vi trenger jo ikke å ta opp dette i dette topicet :)

Skrevet

Jeg sa ha NEDE til HØYRE underfor GORDON. Ser du han nå?

Jeg sa aldri noe om han fyren med x på, trur det er DR.Breen

Skrevet

Eh.. ja klart jeg ser han, men nei det er ikke G-man. Og angående Dr. Breen så var det ikke ut i fra din post jeg svarte...

Skrevet
[iC' date=02/02/2005 : 10:38] Disse "ålene" var med i HL også. (nå er det sikkert noen som har nevnt dem allerede :p )

ja meg :tease: hehe

Skrevet

Eh.. ja klart jeg ser han, men nei det er ikke G-man. Og angående Dr. Breen så var det ikke ut i fra din post jeg svarte...

Men du quota meg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...