Gå til innhold

Min fine fragmovie! (oppdatert!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Så den nå og det jeg kan si er at det var rett og slett pulbar kvalitet :love: Fragsa var lekre og redigeringa var bra den. Null effekter men det er egentlig likegreit, liker best filmer når de ikke har så mye stasj, lettere å konse om fragsa, musikken og timinga ;)

Om du får til en grei intro også tror jeg denne filmen kan bli ganske populær hvertfall i norge, kip øpp det gudd vørk! :thumbup:

Edit: @Munky: HAHAHHAHAHA :D:D

<3

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Så den nå og det jeg kan si er at det var rett og slett pulbar kvalitet :love: Fragsa var lekre og redigeringa var bra den. Null effekter men det er egentlig likegreit, liker best filmer når de ikke har så mye stasj, lettere å konse om fragsa, musikken og timinga ;)

Om du får til en grei intro også tror jeg denne filmen kan bli ganske populær hvertfall i norge, kip øpp det gudd vørk! :thumbup:

Edit: @Munky: HAHAHHAHAHA :D:D

<3

For det første, timing er ikke alt. Som dere csneder tror. Ja, det er et FINT virkemiddel. Men, som du så i dette klippet, så gikk det noen steder, og ble brytt andre. Og da blir heleten totalt mislykket, og da får man velge 0% eller 100% timing.

Uansett, en INTRO er vesentlig viktig for å få ett INNBLIKK i filmen som starter. Du kan ikke bare starte med kjedelig tekst. Ja, musikk i bakgrunnen. Men, folk vil faktisk se action når de åpner fila, og da blir det fort kjedelig med 15sek tekst.

Effekter, det er også en kul sak. Men, kjedelig å bruke standard videomach, eller whatever videoredigeringsprogram du bruker. Alt er brukt så utrolig mye før.

Det der var en HELT ordinær film som alle andre. Derfor fortjener den 3 av 10.

Ja, jeg gir faen i om du er norges beste cs "gamer".

Lenke til kommentar
Lag bedre slutt. Slutten var alt for brå. Når du har laget resten så bra, kan du vel lage en bedre slutt?

Det varbare en trailer detta her, les første innlegg du også, brant meg på eg å hehe :!:

Mine øyner overser nesten automatisk steder der det er mye bokstaver etter hverandre.

That's just me :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...