CraigFinn Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) edit Endret 16. januar 2010 av CraigFinn
riktig Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hmm. Har du en annen versjon av Norton inne fra før, kanskje? Nøyaktig på hvilket tidspunkt kommer feilmeldingen? Sjekk også Telenor's kundeservice og Symantec og se om det er en løsning der.
Dahl Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Likevel stopper den midt i prosessen hver gang, og sier den ikke kan fullføre... Hva slags feilmelding kommer? Det står vel ikke bare "kunne ikke fullføre installasjonen"?
CraigFinn Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 (endret) edit Endret 16. januar 2010 av CraigFinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå