saxin Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg har slitt lenge med å laste ned EU clienten til WoW. Helt til jeg så noen snakke om dette på #wow.no på qnet. Har man US OB clienten, kan man gjøre noen inngrep for å kunne spille EU FB. Jeg har ikke sett noen slik post her, så hvis det allerede skulle være en, så beklager jeg. Slik kan dere slippe bryet med å laste ned fra bittorent: 1. Download WinMPQ: http://shadowflare.gameproc.com/dwnload.html#WinMPQ (Last ned WinMPQ.zip, Visual Basic 4 runtime files og Runtime Files Pack 3) 2. Open World of WarCraft\data\interface.mpq in WinMPQ 3. Double-click on WoW.ini to open it 4. Fix it to look like this: [WoW Config] Version=1 Country=GB Language=en Region=3 5. Save the file (when you get a message in WinMPQ answer Yes for it to repack) 6. Exit WinMPQ PS: You gotta change realmlist.wtf: replace us.logon.worldofwarcraft.com with eu.logon.worldofwarcraft.com (Åpnes i notepad/notisblokk, husk å lagre) Takk til Dreamhacker[aW] @ #wow.no (Quakenet) PS: Jeg tar ikke noe ansvar hvis det skulle skje noe galt, eller du får andre problemer!!! Endret 29. januar 2005 av saXin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå