Gå til innhold

Sende spenn fra char til char = juksing?


Anbefalte innlegg

Ville jo blitt det samme som om en lvl 60-fyr kom bort til en lvl 1-fyr og sa "hei, kan jeg kjøpe [insert random vendor-snack] av deg for 100g?", bare at han kjøper luft istedet. Ville det gjort det noe bedre? Eller verre?

Heh. For det ville sikkert skje. :roll:

Denne hendelsen kunne muligens skje i en mer moderat form, og ville bli kalt "flaks". Som vi vet gjentar ikke flaks seg så veldig ofte. Mao. treffer ikke denne analogien særlig godt :whistle:

 

Er ikke imot at penger/items flyter fritt mellom egne chars, som sagt har jo alle muligheten til denne "juksingen" så da er det jo greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh. For det ville sikkert skje. :roll:

Denne hendelsen kunne muligens skje i en mer moderat form, og ville bli kalt "flaks". Som vi vet gjentar ikke flaks seg så veldig ofte. Mao. treffer ikke denne analogien særlig godt :whistle:

 

Er ikke imot at penger/items flyter fritt mellom egne chars, som sagt har jo alle muligheten til denne "juksingen" så da er det jo greit.

Nei, det vil helt sikkert ikke skje. Men det KUNNE skjedd, det var et abstrakt eksempel, ikke et konkret. Og i prinsippet er det det samme. Og som sagt så er det ett fett for min del om det er en lvl 20-fyr eller en lvl 60-fyr som ganker meg (det skjer jo ikke, iom at jeg kun spiller PvE enn så lenge).

Lenke til kommentar
Heh. For det ville sikkert skje. :roll:

Denne hendelsen kunne muligens skje i en mer moderat form, og ville bli kalt "flaks". Som vi vet gjentar ikke flaks seg så veldig ofte. Mao. treffer ikke denne analogien særlig godt :whistle:

 

Er ikke imot at penger/items flyter fritt mellom egne chars, som sagt har jo alle muligheten til denne "juksingen" så da er det jo greit.

Nei, det vil helt sikkert ikke skje. Men det KUNNE skjedd, det var et abstrakt eksempel, ikke et konkret. Og i prinsippet er det det samme. Og som sagt så er det ett fett for min del om det er en lvl 20-fyr eller en lvl 60-fyr som ganker meg (det skjer jo ikke, iom at jeg kun spiller PvE enn så lenge).

poenget her er at hvis bliz ikke hadde gjort det mulig å overføre selv, hadde 99% av folk bare satt opp en liten "guild lenke" der min high level guild char gir en annen guild member sin low level char penger, og omvendt... evt. at jeg med min high level char gir en annen high guild member penger og så gir han dem videre til min low level char...

 

(bytt ut gir med kjøper X for latterlig mye)...

 

Dette er helt vanlig i andre MMORPGs som tidligere nevnt, men blizzard har altså bare eliminert behovet for mellommann, noe jeg synes er toppers...mindre hodebry for oss som spillere...

Lenke til kommentar
Hva er "de blåe tingene" gode for?

Dere mener at det er blå bakgrunn bak item'en?

Og hva betyr den?

Betyr at det er en "superior" item.

 

Artifact = Gold

Legendary = Orange

Epic = Purple

Superior = Blue

Good = Green

Standard = White

Inferior = Gray

 

Edit: La til andre "gradene" også.

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar
Eller slik ;)

 

Poor (grå)

Common (hvit)

Uncommon (grønn)

Rare (blå)

Epic (lilla)

Legendary (rød)

Artifact (oransje)

Ja den var mer riktig ifølge thottbot, men hvem vet. Ingen har funnet bedre items enn Epic (lilla) enda.

 

btw. så har du en til under som er slik:

Unknown (color not yet decided)

altså bedre enn artifact.

 

åå, ikke bare er spillet fantastisk nå, men når man ser hva man har i vente, så kan man ikke unngå å bli forelsket :love:

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Er det mulig ??

 

Å trade noe til en annen character er ikke ulovlig og har aldri vært det, mulig det har stått i Eulaen til et eller annet, men er noe som bestandig har blitt gjort og kommer til og fortsettes med. Er ikke stort du kan gjøre med det uansett, om du har 1000 eller 20 gold på lvl 10 så spiller det liten forskjell. Er veldig begrenset hva du kan bruke uansett.

 

På EQ var det derrimot en HEEELT annen sak, der hadde man orntlig Twinkage :)

 

Bukk

Lenke til kommentar
btw. så har du en til under som er slik:

Unknown (color not yet decided)

altså bedre enn artifact.

Jeg trodde det var fordi thottbot ikke hadde registrert funn på den tingen ennå? Menmen, kan vel hende jeg tar feil...

Den derre "undecided" fargen stod på blizzard sine hjemmesider, så det er nok der thottbot har funnet det.

 

 

Nå må man huske at Thottbot baserer seg på datamining fra registererte medlemmer, så hvis en av dem ikke finner tingen, "eksisterer den ikke" ennå, for alt thottbot vet...

Lenke til kommentar
Nå må man huske at Thottbot baserer seg på datamining fra registererte medlemmer, så hvis en av dem ikke finner tingen, "eksisterer den ikke" ennå, for alt thottbot vet...

Ja, men jeg vet ikke hvor de har fått Legendary (Rød) og Artifact (Oransje) fra. For hvis du gjør et søk på disse itemene så ser du at ingen har dem. Dermed er det høyeste som er blitt funnet fortsatt Epic (Lilla) :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, men jeg vet ikke hvor de har fått Legendary (Rød) og Artifact (Oransje) fra. For hvis du gjør et søk på disse itemene så ser du at ingen har dem. Dermed er det høyeste som er blitt funnet fortsatt Epic (Lilla) :hmm:

Noen som vet om dette er sett i den amerikanske versjonen ennå? Kanskje Blizzard har planer om å legge til dette senere?

Lenke til kommentar

Jeg hadde planer om å overføre 1 gull til en level 7 character på morningen i dag, men det klarte jeg å rote til. Jeg prøvde først å sette inn pengene og våpnene i banken, men banken ville ikke ta imot pengene. Go figure :dontgetit:

 

Jeg prøvde da å hente sakene i samme bank, men med characteren som var lav level (7). Der var det ingenting. Jeg tenkte at jeg da fikk sende de til meg, og la til en gullmynt i posten. Den kom aldri frem :realmad: Fant ut at jeg skulle prøve å sende post frem og tilbake uten vedlegg, og da fungerte det. Den gullmynten er verdifull for meg, i og med at jeg kun har i underkant av 3 igjen.

 

Siste muligheten var å bruke broren min sin character som mellomledd, men innen det var mulig var jeg gått lei.

 

HVORDAN bytter man items internt?

Lenke til kommentar
Jeg hadde planer om å overføre 1 gull til en level 7 character på morningen i dag, men det klarte jeg å rote til. Jeg prøvde først å sette inn pengene og våpnene i banken, men banken ville ikke ta imot pengene. Go figure :dontgetit:

 

Jeg prøvde da å hente sakene i samme bank, men med characteren som var lav level (7). Der var det ingenting. Jeg tenkte at jeg da fikk sende de til meg, og la til en gullmynt i posten. Den kom aldri frem :realmad: Fant ut at jeg skulle prøve å sende post frem og tilbake uten vedlegg, og da fungerte det. Den gullmynten er verdifull for meg, i og med at jeg kun har i underkant av 3 igjen.

 

Siste muligheten var å bruke broren min sin character som mellomledd, men innen det var mulig var jeg gått lei.

 

HVORDAN bytter man items internt?

Hehe, sliter du litt? :)

 

For å bytte items internt, må du sende dem med posten. Det går derimot IKKE an å sende soulbound items, da slike er bundet til characteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...