Gå til innhold

Hvitere tenner, hvordan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sorry, men, hahahahahaha :D

I stedet for å fikse på et bilde burde han jo gjøre noe mer seriøst som å kanskje pusse tennene litt bedre. unnskyld, men, hahahaha

Takk for en utrolig morsomt post!

 

-Peter-

 

ps. Stygt å bare le av problemene til folk, så jeg tok meg orket med å fikse tennene hans. Så du kan sette inn 5000,- på kontoen min innen tirsdag, det er standard tannlegetakst ;)

 

Edit: Gjort tennene enda litt hvitere... mer enn dette er i mine øyne stygt.

post-66-1107030042_thumb.jpg

Endret av zany
Lenke til kommentar

Hehehehe, skal sende bildet til han!

Nei, jeg skjønner at det er vannskelig, men går det ikke ann å gjøre tennene lysere engang? Slik at de ikke ser SÅ gule ut?

 

Takk skal du ha, såfall..

Og.. - Jeg skal kjøpe han tannkrem og tannbørste i bursdagsgave, han har bursdag på tirsdag!;)

Lenke til kommentar

Måtte prøve jeg også. Hehe.

 

EDIT: Du spør vel egentlig hvordan man gjør dette ja. Vel, det finnes sikkert hundrevis av metoder, alle synes vel sin er den beste og enkleste. For min del tok jeg en selection med 1px feather (myk selection) rundt tennene, laget et nytt layer av kun tennene, justere litt levels og la blending mode til «overlay». Om resultatet ble så veldig bra er vel noe annet. Det som er greit med å legge de i eget layer/egen selection, er jo at det ikke vil påvirke andre deler av bildet.

post-66-1107038468_thumb.jpg

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

JKJK:

Synes du det var noe særlig mye mer poeng med din post, enn de du selv kritserer? Han spør om å lære en metode for å få et resultat i et bilderedigeringsprogram, dette er forumet for «Bilderedigering, arkivering og programvare», hvor man kan stille slike spørsmål. Har du ikke noe konstruktivt å bidra med, hold deg unna tråden, la være å poste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...