HondaNSR Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei. Eg har fått viruset W32.Funner som eg ikkje får til å fjerne. Kommer meg ikkje inn i sikkerhetsmodus og det er ikkje mulig å slette de infiserte filene verken med hjelp ifra norton eller manuelt. Er det noen som kan hjelpe? Det kommer opp sann typisk ingen tilgang som om at filen er i bruk. Den infiserte filen heter rundll32.exe
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hvorfor kommer du deg ikke inn i sikkermodus? Får du en feilmelding?
riktig Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Har du prøvd å fjerne det med denne metoden? Men hva mener du med at du ikke kommer inn i sikkerhetsmodus? Kan du utdype den litt, samt hvilken Windowsversjon du har?
Jarmo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 http://www.google.com/search?sourceid=navc...&q=W32%2EFunner
Spragleknas Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 - Skru av system restore. - Prøv også CWShredder
HondaNSR Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 (endret) Har XP. Når eg skal starte i sikkerhetsmodus så stopper maskinen opp med ett nedestrek oppe i venstre hjørne. EDIT: Nå får eg ikkje logge inn i det hele tatt, hverken i vanlig, VGA eller sikkerhetsmodus. Kommer opp laster inn innstillinger så kommer det bare logger av. Endret 29. januar 2005 av e_hamre
HondaNSR Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Hvilken prosess går dette viruset på? Får ikkje tilgang til filen med norton så eg vil prøve å avlsutte prosessen og slette filen da.
Dahl Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Du finner mye informasjon om Funner.A/W32.Funner her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå