Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Marius_EV: Pen bule!! Gjør seg nok med nytt gulv, men synes det gamle passet på en måte også :)

 

Det er ikke et gulv du ser, du ser det som ble brukt før istedet for sponplater. :p

Det skal også bort og byttes med sponplater som har lydisolering.

 

Var et stygt hvitt ullteppe der før.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
den knappen er umulig å flytte på vel et uhell

Mange som er klåfinra på lan, setter den på 125w eller hva det er for no.. Så sprenger jo pcu`en da..

110-120v ;) Psu går ikke til helvete, bare sikringen ;)

PSUen kan gå til helvete jo !

Opplevd selv. Og det var mer enn et svidd komponent.

har aldri fått det problemet :hmm: har bare fått sprengt sikring

Lenke til kommentar

joa deilig å skrive på :love: derfor jeg kjøpte det..

 

hmm kjøpte meg noen"små" terninger i sta for å få litt duft.. men bak på pakka sto det at de ikke skulle komm ei nerhæten av"skinn"?? dette sto på engelsk. menes det hud eller "skinn seter osv" da?? hehe bare lurer jeg :)

Lenke til kommentar
joa deilig å skrive på :love: derfor jeg kjøpte det..

 

hmm kjøpte meg noen"små" terninger i sta for å få litt duft.. men bak på pakka sto det at de ikke skulle komm ei nerhæten av"skinn"?? dette sto på engelsk. menes det hud eller "skinn seter osv" da?? hehe bare lurer jeg :)

"Skin" er hud, "leather" er vel skinn. Har i hvert fall aldri hørt noen bruke "skin" om møbler lagd av skinn.

Lenke til kommentar
joa deilig å skrive på :love:  derfor jeg kjøpte det..

 

hmm kjøpte meg noen"små" terninger i sta for å få litt duft.. men bak på pakka sto det at de ikke skulle komm ei nerhæten av"skinn"?? dette sto på engelsk. menes det hud eller "skinn seter osv" da?? hehe bare lurer jeg :)

"Skin" er hud, "leather" er vel skinn. Har i hvert fall aldri hørt noen bruke "skin" om møbler lagd av skinn.

hmm.. rart.. kanskje de kan forårsake kløe eller noe sånt og at det er derfor det står.. men samma det.. ;) trenger ikke "Klå" så fælt på de..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...