Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nytt LAN nye muligheter!

Ojoj.. Q-Pad OG Razer.. Det er jo helt fantstisk da.. :thumbup:

 

Og like høytalere som meg og...

håper fUzZy sine høytalere funker litt bedre en dine mr.razer... hmm kremt kremt. et spark i sub en er på, og 2 spark er volum opp :p

 

men fint med q-pad.. :love:

 

og til danielsn: fytte f*** så trangt du har det.. :ohmy: hehe er jo ting over alt.. vurdert å anskaffe lcd??

Lenke til kommentar
Nytt LAN nye muligheter!

Ojoj.. Q-Pad OG Razer.. Det er jo helt fantstisk da.. :thumbup:

 

Og like høytalere som meg og...

håper fUzZy sine høytalere funker litt bedre en dine mr.razer... hmm kremt kremt. et spark i sub en er på, og 2 spark er volum opp :p

 

men fint med q-pad.. :love:

 

og til danielsn: fytte f*** så trangt du har det.. :ohmy: hehe er jo ting over alt.. vurdert å anskaffe lcd??

Skal ha nye høytalere da.. Bestiller om ei uke eller noe.. Logitech z-2300..

Da slår jeg din lyd og Mr.Nauz . . . :p

Lenke til kommentar
meget nice bule marius.

 

btw, hvordan går det med raidmax prosjektet ditt? har ikke sett noe aktivitet i tråden de siste dagene/ukene

La oss si det sånn, utgangspunktet for prosjektet var for dårlig. :p

 

Skal komme med en bedre forklaring i tråden min etterhvert.

 

Men fortvil ikke, det kommer mer. :whistle:

 

Edit: kan jo få en update nå :p

post-63-1128729545_thumb.jpg

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Marius_Ev: Er det Hiper pcu?? Fin..

yeah

den var virkelig fin ja.. har vurdert en "blå" utgave av denne.. lest en del tester og ser den fårr veldig bra scoore rundt om kring.. men ossen er støy nivået?? og hehe er det en rød liten "detonator" knapp på den?? :roll: tørr ikke kjøpe psu med "rød" knapp.. enkelte av"lan" deltagere er litt klå fingra... :p

Lenke til kommentar

av på bryteren lyser rødt på hiperen ja.

 

jeg har også den svarte, og den er veldig bra, er kjempefornøyd egentlig. støynivået er bra det, kunne nok vært noe lavere, mene det er ikke merkbart til vanlig da det alltid surre rå går musikk i bakgrunnen. eller så spiller jeg å da går det i headsett, så da hører jeg i alle fall ikkno.

 

hvis du har lyst på en sånn, så er den svarte på tilbud på netshop ut uka. dersom du absolut skal ha den blå, så kan du jo ringe de i morra å spørre om de kan gjøre et unntak for deg ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
av på bryteren lyser rødt på hiperen ja.

 

jeg har også den svarte, og den er veldig bra, er kjempefornøyd egentlig. støynivået er bra det, kunne nok vært noe lavere, mene det er ikke merkbart til vanlig da det alltid surre rå går musikk i bakgrunnen. eller så spiller jeg å da går det i headsett, så da hører jeg i alle fall ikkno.

 

hvis du har lyst på en sånn, så er den svarte på tilbud på netshop ut uka. dersom du absolut skal ha den blå, så kan du jo ringe de i morra å spørre om de kan gjøre et unntak for deg ;)

hehe mente om det var sånn knapp som endrer volten(er det ikke det ) 230v er det som er i norske stikk kontakter.. og på flere psu er er det en knapp der man kan tilpasse om psu skal være på 230v eller(det andre).. hvis man trykker på denne knappen(endrer) sier det vel pang.. hehe det jeg er redd for :cry:

Lenke til kommentar
av på bryteren lyser rødt på hiperen ja.

 

jeg har også den svarte, og den er veldig bra, er kjempefornøyd egentlig. støynivået er bra det, kunne nok vært noe lavere, mene det er ikke merkbart til vanlig da det alltid surre rå går musikk i bakgrunnen. eller så spiller jeg å da går det i headsett, så da hører jeg i alle fall ikkno.

 

hvis du har lyst på en sånn, så er den svarte på tilbud på netshop ut uka. dersom du absolut skal ha den blå, så kan du jo ringe de i morra å spørre om de kan gjøre et unntak for deg ;)

hehe mente om det var sånn knapp som endrer volten(er det ikke det ) 230v er det som er i norske stikk kontakter.. og på flere psu er er det en knapp der man kan tilpasse om psu skal være på 230v eller(det andre).. hvis man trykker på denne knappen(endrer) sier det vel pang.. hehe det jeg er redd for :cry:

du kan bare teipe den igjen, eller du kan bare skru opp dekselet og skru ut switchen og la den slenge oppi der, slik at tullingene ikke får tilgang til bryteren :)

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Mr_Razer Skrevet 08/10/2005 : 14:11

  QUOTE (Spirre @ 08/10/2005 : 12:13)

den knappen er umulig å flytte på vel et uhell

 

 

Mange som er klåfinra på lan, setter den på 125w eller hva det er for no.. Så sprenger jo pcu`en da..

Da er man så klåfingra at jeg vanskelig kan skjønne hvordan de kan være på lan i det hele tatt, uten og få støt, eller ødelegge alt rundt seg, stikke finger'n i sikringskapet ol. Er dette virkelig et problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...