Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble jeg gjeldsslave i går. Gikk inn i et nytt Block Wathne prosjekt. Leiligheten er ferdig om 400 dager +-.

Har markert min kommende nerdebule i rødt. 3 meter under taket, med vindu rett ut i nydelig utsikt. *Gleder meg*

post-36035-1282999440,2536_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er div. programmer som blir kjørt. Gidder ikke å gå inn på akkurat hva som blir kjørt, men kjører f.eks serveren på den ene skjermen.

Skal evt. få kjøpt nytt skjermkort, slik at jeg kan spille på alle 3 skjermene.

Skrevet (endret)

WinExplorer, MIRC, browser, mediaspiller (oppe) og en terminal. Hvis jeg ser riktig. Den nederste er vel en fjernkontroll fra Logitech?

Ooops, første (laptoppen) er visst en Mac. Gadd ikke åpne bildet før etter jeg skrev innlegget. Og den nederste var en ipad... Huff, må lære meg å åpne bildene før jeg kommenterer.

Endret av Dragen
Skrevet (endret)

Skrivepulten med litt rot på.

post-125643-1283719634,0381_thumb.jpg

synet jeg har fra senga, høyttalerne er litt malplasserte, men er den beste måten å ha de på driter egentlig hvordan det ser ut

post-125643-1283719666,3046_thumb.jpg

post-125643-1283719614,7684_thumb.jpg

Forsterkeren som står plassert på nattbordet.

Endret av Petter
Skrevet

Ja webcam holderen er konge, mistet bunnen til det for noen mnd siden så har brukt Urge flaska :p litt mye kabelrot osv, men orker ikke stresse så veldig med det. Morgan var jeg så heldig at jeg fikk igår av en venn av meg så :D

Skrevet

Petter; tv'n står på et strykebrett?! Hahahah! :thumbup:

---

Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av min og samboerens nerdebule i morgen. Har ommøblert i halve natt, men det ser jo ikke ut.. Vanskelig å plassere så mye på så liten plass. :p

Skrevet (endret)

Hva skjer med vegg"pynten"?

ah. jeg følte for å male på veggen en eller annen gang i fjor. og jeg hakke giddi å borra i veggen så jeg tok bare en skrue som satt der til å henge opp den som er til høyre.

Edit: jeg har ikke giddi å gjort ferdig maleriet heller :p

Endret av Shikaru
Skrevet

Petter; tv'n står på et strykebrett?! Hahahah! :thumbup:

Ja den gjør det, passer veldig fint for det er så smalt at det går fint inn i skapet og høyden blir perfekt :D

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Jeg får vel skryte litt uhemmet jeg også ;-)

Nettop ferdig med kontoret i nye kåken.

Mest fornøyd med det faktum at jeg kun har 3 synlige ledninger; 2x høyttalerledninger samt strømledningen på gulvet.

716263.jpeg

iMac 27" i7 quadcore 2,93ghz, 16GB , 2TB

Harman/Kardon soundsticks ii

716267.jpeg

I skapet ved sidden av er server (MBP), 2tb-disk, time-machine (2tb), fiberinntak, strømuttak (2 frontvendte og 10 skjulte), batterieliminatorer, usb-switch samt subwoofer.

:-)

HAPPY DAYS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...