Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har vært i denne delen av forumet, og har nå pløyd igjennom ca 20 sider, men WOW så sinnsykt mange tøffe buler her inne! Mange helt sinnsykt stilrene og fete buler..

 

Har innsett at mitt elskede skrivebord må vekk.. Må ha ett som har bedre plass til to skjermer vedsiden av hverandre. Nå må den ene stå høyt over den andre.. Kjipt, men sant. Men har jeg penger til dette nei. :(

 

Får poste noen bilder av current oppsett senere!

Lenke til kommentar

Ja det er noe slikt jeg tenker på ja.. Men det jeg har nå har så mange bra løsninger med hyller over og under, så jeg kommer til å trenge skuffer eller noe.. Men Ikea er en veldig fin ting! :D

 

EDIT: Når jeg tenker meg om.. Har jeg faktisk ett svart bord liggende i kjelleren fra Ikea som hadde vært perfekt.. Hm.. *Trenge skuffeløsning fra Ikea!*

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Det gjør man bare helt til man har opparbeidet seg såpass med respekt, at man ikke trenger å ha kabinettet på bordet for at folk skal skjønne at du har en kraftig PC.

 

Alle som har PCen på bordet har det for å dra oppmerksomheten vekk fra nøkkeltingene ved et godt skrivebord.

 

1. Null ledninger.

2. Pen skjerm

3. Pen mus- og tastatursett

4. Utover de tre ovennevnte, tom bordoverflate

 

Hvis en av de fire ovennevnte ikke er imøtekommet:

 

FAIL!

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Nja, man må jo ha noen ledninger.

Personlig har jeg en del ledninger på pulten - men det er fordi skjermene og høytalerene står på det ene hjørnet av pulten, så da blir det altfor langt å ha de helt inntil veggen.

 

Kan ta et bilde når jeg kommer hjem, så kan dere se. Syns selv den løsningen jeg har er gre nok, nokså få synlige ledninger der.

Lenke til kommentar
Nja, man må jo ha noen ledninger.

Personlig har jeg en del ledninger på pulten - men det er fordi skjermene og høytalerene står på det ene hjørnet av pulten, så da blir det altfor langt å ha de helt inntil veggen.

 

Kan ta et bilde når jeg kommer hjem, så kan dere se. Syns selv den løsningen jeg har er gre nok, nokså få synlige ledninger der.

 

Den eneste ledningen man har er den fra ACD-skjermen som går ut bak. Under tvil en tasaturledning.

Lenke til kommentar

ACD = Apple Cinema Display

 

Ihvertfall - her er mitt skrivebord.

post-76108-1195571145_thumb.jpg

Jeg har et par synlige ledninger, men det er nokså minimalt.

Kun én ledning går ikke, da man må ha mottaker for trådløs mus/tastatur (med mindre man kjører Apple-tastatur og blåtann-mus), høytalere, strøm til skjerm og DVI/VGA-kabel (er ikke alle som ønsker ACD) og PowerMaten trenger en ledning.

 

Og så kommer da strøm, USB-kabel, FW-kabel, lyd, nettverk og skjermkabel til laptopen i tillegg, hvis man bruker laptop.

 

Hele skrivebordet mitt

post-76108-1195571140_thumb.jpg

 

Jeg er egentlig nokså fornøyd med dette jeg, har ikke masse kabelrot, og det er minimalt med ting på skrivebordet. Det meste av ladere, dock til iPod, USB-kabler etc er gjemt i den lille hyllegreia til høyre med seks skuffer. Den skal forresten males svart senere, så den matcher litt bedre til skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...