Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

p40300013zb.jpg

Sengen og "Klesskapet"

 

p40300028zc.jpg

Pc Pulten og litt rotebord

 

p40300040ca.jpg

Det store rotebordet. lager vannavkjøling nå :)

 

p40300030dl.jpg

Sykkelen som henger rett over hodet mitt nå. festet i en liten tau :scared:

 

og

 

p40300057cs.jpg

En titt under bordet, resten av klesskapet

 

fargene er helt feil grunnet billigt kamera :(

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her sitter jeg alt for ofte:

p3060003.jpg

 

TV, GameCube, DVD-spiller, gammelt møkkaanlegg, DVD-er og litt småtteri:

p3060006.jpg

 

Noen av blada jeg ikke har sortert, de ligger i bunker som bare blir større og større:

http://home.no.net/olsn/web_vennlige/Bula/p3060007.jpg

 

Skrivebordet mitt, det er alltid fullt av dritt. Er ganske sjeldent jeg ser selve bordplata ...

http://home.no.net/olsn/web_vennlige/Bula/p3060014.jpg

http://home.no.net/olsn/web_vennlige/Bula/p3060015.jpg

 

CDene mine, og det gamle skitanlegget mitt:

p3060020.jpg

 

Og noen av bøkene mine:

p3060025.jpg

Lenke til kommentar

Sykkelen som henger rett over hodet mitt nå. festet i en liten tau :scared:

hei. knall sykkel:) burde den ikke stå utafor klar til aksjon mot asfalten? så ut som en morsom trikse-bmx! *skål*

nei, den er lagd av stål og har for tynne dekk. kjøpte den for 400 når jeg var 7. (er 15 i morgen)

 

noen som vil se filmrommet?

Lenke til kommentar

Sykkelen som henger rett over hodet mitt nå. festet i en liten tau :scared:

hei. knall sykkel:) burde den ikke stå utafor klar til aksjon mot asfalten? så ut som en morsom trikse-bmx! *skål*

nei, den er lagd av stål og har for tynne dekk. kjøpte den for 400 når jeg var 7. (er 15 i morgen)

 

noen som vil se filmrommet?

Ja, vis oss filmrommet.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle slenge opp noen bilder av nerdebula mi, før og etter rydding :D Har stått på som en gale i hele dag å ryddet... Både rom, skap, skuffer, ja til og med pc'n har fått seg en omgang... :p Tørket støv av alt, alle dvdene mine osv.... ;) Mye støv gitt, lenge siden sist

 

Her er da rommet FØR jeg ryddet!

post-63-1110138561_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dude, du har jo ingen kabler bak maskina.. Jeg har sikkert 200meter med kabel baki her..

Joda, de er bare veldig bra gjemt... ;) Har nettverkskabel, mus, tastatur, strøm, audiokabel som går til stereoen, S-video som går til tv'n, skjerm, usb til mp3-spiller, usb til digitalkamera, strøm til skjerm og ledningen til lampen :D

 

Så litt kabler har jeg...

Lenke til kommentar
Og her er da ETTER rydding... ;) Er veldig fornøyd med spes. skrivebordet

haha :!:

beste jeg har sett på lenge. er du en japaner eller? hihi du har masse plassert på golvet og alt er så "low-profile". finfint rom du har ja. jeg har 15m² med golvplass, men bula er bare 2.5-3 meter bred, så det er så vanskelig å få golvplass. likte spes de to enorme hyllene :p

godt å se et slikt rom, du burde kanskje ha noen plakater da (PS: heng de i nedre halvdel av veggen)

Lenke til kommentar

Kontoret/Lageret/Bula mi

 

siden jeg bor i kollektiv og ikke har noen lagringsplass på soverom eller så mye i boden vår(der har jeg fylt opp min andel) så blir det til at jeg må lagre all driten min på det som skal være "kontoret" mitt.

 

Sitteplassen med 19" hyundai CRT, Dell 15" lcd og "gammal" Targa 19" CRT

PICT0005_tn.JPG

 

Stabel med maskiner, nedenifra og opp: Web/irc-stat, Backup server, Old-school maskin,Dell test/forsøkmaskin og et tomt kabinett.

Det er bare webserveren som står på til vanlig, de andre står avskrudd da jeg ikke bruker de så ofte og det går så mye strøm.

PICT0006_tn.JPG

 

Hovedmaskinene: CM Stacker(workstation), midi kabinett(Filserver) og en shuttle(Dataparty maskin)

er bare workstation og filserver av disse som står på til vanlig. shuttlen brukes kun på datapartyer o.l

PICT0007_tn.JPG

 

Hylle med komponenter og annet diverse.

PICT0008_tn.JPG

 

Oversikt, annen vinkel. under pulten har jeg en 3com gigabit switch, smc router/firewall og suben til z-2300 settet.

PICT0009_tn.JPG

 

Hylle med Dvd filmer, tomme plater og annet stæsj.

PICT0010_tn.JPG

 

Generell rotehylle, vhs filmer, radiobiler, komponenter, vannkjølingsett osv osv osv

PICT0011_tn.JPG

 

 

helst ikke spør om specs på alle maskinene da det er ufattelig mye å skrive, men jeg kan nå nevne at det er disse cpu'ene som er i ymse maskiner: P2-333Mhz, P3-500Mhz, P3-650Mhz, C3-866Mhz, P4-1,6Ghz,xp-2200+ og P4-2,4Ghz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...