Gå til innhold

skrytetråd: nye høytalere


Anbefalte innlegg

Har noen digre JBL høytalere jeg.. Husker ikke navnet (flaut) på dem. Kobla i en harmankardon forsterker. Digg lyd og høy party faktor :p Bygger meg en 15"sub.. Gleder meg :)

 

Når det gjelder B&W høytalere på Electrok.: WOOOOOW! sinnsyk lyd. Pappa har ett sånt i stua. Hadde jeg hatt 1000 spenn til når jeg skulle kjøpe hadde det definitivt blitt B&W og Electrokompaniet combo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må jeg skyte på meg de heftigste pc-høyttalerne på markedet. Jeg er fornøyd med lydkvaliteten, spesielt når høyttalerne er spred rundt et område på 13 m2. :cool:

Er de så veldig gode da? Gjelder jo trossalt ikke med mange høyttalere når watt'en og selve lyden ikke er på topp! ;)

Creative GigaWorks S750: Gigantic :p

 

Min egen brukertest

 

Svaret er ja! Men dette er jo ikke high-end, da. :roll:

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Når det gjelder B&W høytalere på Electrok.: WOOOOOW! sinnsyk lyd. Pappa har ett sånt  i stua. Hadde jeg hatt 1000 spenn til når jeg skulle kjøpe hadde det definitivt blitt B&W og Electrokompaniet combo.

Min mening om B&W/Electrocompaniet er:Gjeeesp...kjedelig lyd! Ikke mye morrofaktor der nei.

Da har ikke du hørt det. Kjører den kombo'en der, og det låter helt sjef. De to er som skapt for hverandre.

Lenke til kommentar

Har disse lekker biskene forran;

JBL SVA 2100, Power handling 350 watt, 8ohm, 43kg pr.stk 2x10"

 

 

JBL-SVA2100-BIG.jpg

 

Bak:

JBL SVA 1800, Power Handling 300watt, 8ohm, 37kg pr.stk, 2x8"

JBL-SVA1800-BIG.jpg

 

Senter:

JBL SVA 1500, Power handling 200watt, 8ohm, 20kg, 2x5,25"

JBL-SVA1500-BIG.jpg

 

Total pris var vel på ca 40`000kr.

 

Koblet opp mot en gammal sliter; HARMAN/KARDON AVR 80 THX

:dribble::love:

Lenke til kommentar
eneste som gjelder er Cerwin Vega og NAD...

NAD er jeg enig med men ikke Cerwin Vega! De spiller bare høyt ikke noe mer og skryte av der ass! :no:

Enig. Cerwin Vega spiller høyt, og egner seg glitrende til party-bruk, men for de seriøse HiFi-entusiastene holder det rett og slett ikke mål.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at det er noe å skryte av. Men jeg kan forstå at armene dine er spaghetti.

Enig der. Skryte av høyttalere til 1200 kr. Det er jo ikke akkurat High-End vi snakker om.

Hadde vel fått bortimot 7 sånne Logitech-høyttalersett for det jeg ga for mine (7996,-).

Og jeg hadde fått 6 sånne som du har bare for for-forforsterkeren min... Vel nesten, da den koster 46 000,- ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...