hansol123 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) endelig en open beta til splinter cell chaos theory første man til mølla!! ser sinnsykt fett up! *laste ned* Endret 7. februar 2005 av hansol123
thomassit0 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) er i kø nå :\ noen som vet om raskere nedlastingsteder uten kø ? nei IKKE fp subscriber.. edit: SCCT ser FETT ut!! Endret 26. januar 2005 av 2mass
Hr. Jenssen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 MP Eller SP? Om det er MP, er det mulighet for å velge coop på beta'en?
hansol123 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 (endret) VAR DRITT TØFT MEN GRAFIKE VAR IKKE VELDIG wow med et 9600xt men ellers tøft men vil gjærne prøve de menneske stiggene edit: er mp og det er story og death match Endret 26. januar 2005 av hansol123
Whalecore Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Ser konge ut, er i kø nå. Kommer med review så snart jeg får spilt litt
hansol123 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 (endret) er tøft da det 2 baner (museum og et anet) bra skygge legging i det men er ikke refleksjoner i vannet men nå har jo ikke jeg på af og AA på da så blir sikkert bedre med det på!! krever ikke veldig mye da kjører det glatt1 med en xp2200+ og 512 mb ram og et 9600xt kort med high details Endret 26. januar 2005 av hansol123
ttt Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 står i kø. får satste på å spele det i morga. gleder meg.
hansol123 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 står i kø. får satste på å spele det i morga. gleder meg. tar max 30min å laste ned ikke størt akkurat 109 mb:D
Whalecore Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Spørsmålet blir om det er bedre enn SWAT4, blir dumt å bare dømme det på en beta, men det blir morsomt å se.
ttt Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 står i kø. får satste på å spele det i morga. gleder meg. tar max 30min å laste ned ikke størt akkurat 109 mb:D +40 minutt i kø. men det eg frykter er at eg vert så hekta vist eg begynner på det i kveld, at eg aldri kjem til å klare å legge meg.
TumTum Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) I dag kom open beta ja,,.. (har hatt det i en uke jeg ) fikk det gratis fra Team Shadownet. Men grafikk messig er det ikke gjort så mye fra PT, men skygge og lys er litt bedre. Og viktigst av alt, gameplayet er enda bedre! Har brukt ekstemt mangen timer forran pc'n med den betaen nå og det er bare drrit bra... etter min mening da for CT Endret 26. januar 2005 av TumTum
TumTum Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Spørsmålet blir om det er bedre enn SWAT4, blir dumt å bare dømme det på en beta, men det blir morsomt å se. Om det blir bedre enn SWAT 4??? Ett ord: JA! Har du sett SCCT hvordan det ser ut i forskjell til sc og pt? helt ekstremt! Gleder meg som en unge..
Whalecore Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Likte ikke spillet godt, fikk ikke satt meg inni kontrollene sjikkelig, og jeg spilte på fransk server. Skal teste sjikkelig i morgen. Men tror jeg syns Taktikk (SWAT) er mer gøy enn Stealth (Splinter Cell). Får se, kanskje jeg gidder å sette meg inni det.
Marius_EV Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) Har også hatt dette i et par dager, har ikke spilt så mye, men det jeg har sett så langt er bare. Endret 26. januar 2005 av Marius_EV
Hr. Jenssen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Spørsmålet blir om det er bedre enn SWAT4, blir dumt å bare dømme det på en beta, men det blir morsomt å se. Om det blir bedre enn SWAT 4??? Ett ord: JA! Har du sett SCCT hvordan det ser ut i forskjell til sc og pt? helt ekstremt! Gleder meg som en unge.. Tre ord til deg da i så fall: VENT OG SE. Du kan ikke si JA eller NEI når du sitter og spiller BETA'er som er langt ifra ferdige, og som BARE inneholder lumtiplyer, og med få maps og få spillemoduser....
TumTum Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 [iC' date=26/01/2005 : 22:55] Spørsmålet blir om det er bedre enn SWAT4, blir dumt å bare dømme det på en beta, men det blir morsomt å se. Om det blir bedre enn SWAT 4??? Ett ord: JA! Har du sett SCCT hvordan det ser ut i forskjell til sc og pt? helt ekstremt! Gleder meg som en unge.. Tre ord til deg da i så fall: VENT OG SE. Du kan ikke si JA eller NEI når du sitter og spiller BETA'er som er langt ifra ferdige, og som BARE inneholder lumtiplyer, og med få maps og få spillemoduser.... Kan riktig nok ikke det nei, men etter det jeg har sett av bilder,filmer og lets om scct..så WEEEEEE...!! Men du har rett, det er en beta, og den er full av bøgs, men det er derfir betaen er her... SCCT begynte UBI å lage med en gang sc1 var utgitt, og de har jobbet med det side. så dete blir bra. (vet ikke hvor mye du vet om sc, men jeg kan si såpass at jeg har en god del innsikt i sc verdenen ) har også spilt swat 1, 2, 3 og betaen til 4. og det var ikke noe gøy, liker taktikk og det, (spilt mye Raven shield) men sygge og stillhet er mer min vei ( hørtes rart ut men )
Snorre Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Fikk tak i cd-key Håper at det er like bra som Pandora war, selv om jeg hadde lydproblemer på SC:PT Singelplayer. Det var skikkelig irriterende (Ta ut lydkortet hoppe på det mange ganger og til slutt utsette det for en god strømdose i badekaret for så å håpe på at forsikringen dekker det )
Hr. Jenssen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) Fikk tak i cd-key Teknisk sett er det ikke akkurat en CD-Key. Håper at det er like bra som Pandora war Mener du Pandora Tomorrow? selv om jeg hadde lydproblemer på SC:PT Singelplayer. Det var skikkelig irriterende. Dette kan skyldes en gammel lydkort-driver, eller at du ikke har noen i det hele tatt. (Om du har eksternt Lydkort, som det høres ut som du har). Endret 26. januar 2005 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå