Gå til innhold

Hvorfor :!: i stedet for :lol:?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor brukes ikke :lol: smileyn i "hurtig smileys" i stedet for :!: som er der nå?

Jeg synes i allefall at :lol: beskriver "haha" bedre enn :!: !

Flere som mener det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

QUOTE (P-in-P @ 25/01/2005 : 22:06)
Irriterende? Synes den er morom jeg :lol:

Jeg liker ikke smilefjes som rører på seg så mye i den grad. Skal jeg bla nedover en post med innlegg og sju sånne blir det fort litt irriterende. Mener jeg da :)

Skrevet (endret)

Er enig med INGaR jeg..

Men det er jo utrolig hva som kan irritere.. før man har fått kaffe om morgenen ;)

Endret av jh_
Skrevet (endret)

Jeg er enig i at det er irriterende med mye bevegelige smilies... Hvis man så absolutt vil få den :lol:-smilien og ikke :!:-smilien, så er det jo bare å skrive "lol" i steden for "!".

Endret av @kd
Skrevet

QUOTE (zeph @ 26/01/2005 : 10:28)
Dei fleste her har sikkert ei fortid innan gaming og klarer sikkert å skrive "lol" raskare enn "!".

Uansett, det tar ikke mye lengere tid for de som ikke har fortid i gaming heller. ;)

Skrevet

Bevegelige smileys er etter manges mening veldig irriterende, derfor er valget tatt bevisst. Og som det sies - det er jo bare å bruke rett kode. :)

<kverulantmodus>

:lol: betyr ikke LOL. Den betyr ALOL eller LOLSMH, hvilket betyr Agreeing Laughing Out Loud eller Laughing Out Loud Shaking My Head.

:!: derimot, er korrekt brukt.

</kverulantmodus>

Tingene blir som de er, men vi takker for tilbakemeldingen. :)

LOL

Skrevet

QUOTE (EC @ 26/01/2005 : 22:03)
Bevegelige smileys er etter manges mening veldig irriterende, derfor er valget tatt bevisst. Og som det sies - det er jo bare å bruke rett kode. :)

Tingene blir som de er, men vi takker for tilbakemeldingen. :)

LOL

EC sier alt for meg her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...