Gå til innhold

200GB disk vises som 127GB


Anbefalte innlegg

Har en disk (Seagate Barracuda 7200.7 200GB) som jeg har brukt i en PowerMac G4. Fikk den for en uke siden, og fra dag én har jeg kun kunnet bruke 127 GB. Har også prøvd å sette den i en PC, og fikk kun mulighet til å formatere med 127 GB. Er det noen som kjenner til dette problemet? Kan det være at f.eks. en av platene ikke fungerer? Burde jeg sende tilbake til leverandør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en disk (Seagate Barracuda 7200.7 200GB) som jeg har brukt i en PowerMac G4. Fikk den for en uke siden, og fra dag én har jeg kun kunnet bruke 127 GB. Har også prøvd å sette den i en PC, og fikk kun mulighet til å formatere med 127 GB. Er det noen som kjenner til dette problemet? Kan det være at f.eks. en av platene ikke fungerer? Burde jeg sende tilbake til leverandør?

Før du poster les altid sticky postene og se om det er noen svar på det du lurer på der.

Lenke til kommentar
Har en disk (Seagate Barracuda 7200.7 200GB) som jeg har brukt i en PowerMac G4. Fikk den for en uke siden, og fra dag én har jeg kun kunnet bruke 127 GB. Har også prøvd å sette den i en PC, og fikk kun mulighet til å formatere med 127 GB. Er det noen som kjenner til dette problemet? Kan det være at f.eks. en av platene ikke fungerer? Burde jeg sende tilbake til leverandør?

Før du poster les altid sticky postene og se om det er noen svar på det du lurer på der.

Du burde lese posten nøyere heter det... Og spesielt tittlene til sticy`en...

 

Annonsering: Manglende harddiskplass og diskrelatert ting i Win

 

= Windows

 

Mens trådstarter her snakker om Mac......

 

Edit:

 

Tråden burde faktisk vært i Amac forumet...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Jeg må bare beklage at det ikke står Windows, men emnefeltet er altså for kort. Jeg håpet at det skulle være noenlunde intuitivt å forstå at Win betyr Windows.

 

Og som det skrives her, den tråden hjelper ikke TonyStark med å få disken opp og gå i OSX.

 

Du kan bruke tråden til å få disken skikkelig partisjonert i Windows (og på den måten få bekreftet at det ikke er noe galt med den), men det nytter vel egentlig lite iom at du vil ha den kjørende under OSX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...