Gå til innhold

Ground controll 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer jeg oppdraget der jeg skal vente på artilleri fra kjøpmennene? Blir skutt i filler og skjønner ingen ting.. Tror det er meningen å ta noen baser, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det når jeg ikke klarer å holde stand ved den første basen der jeg får artilleriet levert.. Noen som vet råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden du trenger artilleriene for å klare banen er det en god idè å kjøre de opp på bakketoppen du begynner på og så prøve å ta alle basene.

Endret av Anders89
Skrevet

Eller ikkje, Del opp artilleriet ditt i tre 2 deler. så gir du de en passe stor beskyttelse styrke og sender de til 2 forskjellig LZ. Deretter bombarderer du dem menst du tar hovedhæren din og tar ut den LZen som ikke er under bombarsjon. Husk å beskytt din LZ og hold et artilleri vekke fra eventuelle slagmarker. Og husk, varierte styrker, ikke bare en eller 2 typer enheter.

Skrevet

Men jeg har jo så lite styrker.. Deler jeg dem opp så blir det jo en utrolig liten styrke! Kan artilleriet skyte så lang at jeg kan skyte tvers over brettet?

Skrevet

Mon tro om ikke det var det oppdraget det her er skjermbilde fra: http://gamer.no/bilde.php?produktid=9426&b...artikkelid=9263

Hvis jeg klarer huske rett, så er en god del av enhetene som kommer mot deg veldig sårbare mot helikoptre... kanskje det er en fordel å bruke de?

I tillegg kan du plassere artilleriet og kjøre en sånn skjold-dings rundt de (vil dempe litt) - samt sette artilleriet fast i bakken (secondary mode) - og så la de bombardere en plass hvor du vet fienden bruker komme.

Skrevet

Man har dropships ja. Jeg måtte spille dette oppdraget noen ganger, men fienden kommer alltid i midten først fant jeg ut (av 3 mulige veier).

Dersom du bomber den smale passasjen like ved basen med artilleriet, kan du ta ut og svekke det meste av det som kommer. Ta hvert enkelt infanteri og gi det et eget mål i det lille området. På den måten får du spredd ilgivingen både i område og i tidsrom (de skyter med samme mellomrom hver gang og bør ikke skyte samtidig, for da blir det tidsrom imellom som kan slippe inn styrker)

Sleng inn noen Heavy infantery og noen stationary defence guns (husker ikke navnene nøyaktig. Sett disse opp i en linje bak der artilleriet bomber, så skal du se det ordner seg.

Bare pass opp for angrep fra sidene, litt etterhvert. Send ut helikoptere til å scoute de tre mulige veiene inn.

På denne måten bygde jeg meg opp et stadig sterkere forsvar, med til slutt nok til at jeg gikk inn og tok deres baser uten problemer. Det er kanskje mulig å rushe dette brettet, men jeg liker å sikre meg kontroll over basen før jeg gjlr noe annet.

Dette var på medium vanskelighetsgrad, sikkert mange som har mer peiling enn meg, men ingen har valgt å poste. Håper dette hjalp! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...