Gå til innhold

Norsk advokat hyret inn av filmbransjen

South_Bridge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den norske advokaten Espen Tøndel er hyrt inn for å stoppe all kopieringen av film over nettet i Norge.

:!:

Hehe! :lol:

Jeg tipper ITavisen har vært litt ivrige i tolkingen her igjen..

Du skal ikke se bort fra at han klarer dette. Jeg gir ham frist til kl 12.00 den dagen helvete fryser over.

Skrevet (endret)

Hahahaha :D:lol: Lattis. Tror jeg sletter alt jeg har av sånne greier nå, så ikke advokat Espen kommer og tar meg :p

EDIT: Forb***a Jamba-reklame :realmad:

Endret av Dingot0m
Skrevet
Den norske advokaten Espen Tøndel er hyrt inn for å stoppe all kopieringen av film over nettet i Norge.

:!:

hahahhahaha...

*løpe heim frå skulen, og knuse harddiskene mine med slegge* :!:

Skrevet (endret)

Haha! Ohnoes!

Espen, spar oss! :scared:

EDIT: Han kan bare prøve seg å komme hit til oss når han lurer på hvordan man viser skjulte mapper!

Endret av fredrikrb
Skrevet

Han kan sikket ta et par, men han klarer ikke å stoppe all kopiering alene. Ikke om helvete fryser til.

Menmen, eg driter vel egentlig i det, har bedre ting å gjøre på enn å laste ned filmer...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri laster ned noe som helst ulovlig. Aldri.

Skrevet (endret)
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri laster ned noe som helst ulovlig. Aldri.

fattiglus da (software e dyrt :p)? hehe... kødd. men over til alvor: til nyttår var det faktisk "lovelig" å laste ned filmer, men ikke kopiere selv. så at denne "reaksjonen" skjedde nå var vel egentlig ikke uventet

Endret av South_Bridge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...