Gå til innhold

Deler til ny s939 amd64 3000+


Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg deler til ny PC

Blir mest lett kontor arbeid, og spill.....

Skjerm, skjermkort(Radeon 9600 256mb), tastatur, floppy og mus har jeg fra før av.

Venter på TT vannkjøling, (som mange andre også venter på...)

Lurer på om disse komponentene vil fungere bra sammen. Mulig jeg skal overklokke senere... Hvis jeg tør da ;)

Budsjetter ligger mellom 5- 10k.

 

AMD Athlon 64 3000+ ''Winchester''

GeIL PC3200 Value 512MB

MSI K8N NEO2 Platinum

Nec ND-3520A

Thermaltake Purepower Polo 12 W0030R

Thermaltake Shark Sølv

Western Digital Caviar SE 200 GB S-ATA

 

 

På forhånd takk!!!

 

edit; retta opp RAM....... :blush:

Endret av Singularitet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen aning om hva som er bra jeg, men ble foreslått Ap. når jeg prata med PSData. At jeg først valgte feil minne er min egen feil, ble bare anbefalt Ap. Hvis du sier at Geil fungerer så går jeg for det!!

Blir nok til at jeg kjøper det meste hos PSData, har en bestilling inne der på vannkjølinga. Greit å få det fra et sted synes jeg.

 

Ser det ellers bra ut?

 

 

Vennlig helsing MG

Lenke til kommentar
Ikke annet enn;

- Geil funker garantert med Neo2

- Apacer har kanskje ikke det beste ryktet? Er ikke sikker... hvilken net butikk tenker du å bruke? Ikke mange som forhandler Apacer (kanskje PSData, men de har geil og)

forum.hardware: Åhh lettelse! Nå funker det fint igjen. Kasta ut GEIL minnet, til fordel for gammelt Apache PC2700. Ikke en feil, stabilt og fint, Satte GEILEN i den andre pcen, funker fint der fåreløpig. Stemmer nok med at billig GEIL er en uting i dette oppsettet!

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar
Ikke annet enn;

- Geil funker garantert med Neo2

- Apacer har kanskje ikke det beste ryktet? Er ikke sikker... hvilken net butikk tenker du å bruke? Ikke mange som forhandler Apacer (kanskje PSData, men de har geil og)

forum.hardware: Åhh lettelse! Nå funker det fint igjen. Kasta ut GEIL minnet, til fordel for gammelt Apache PC2700. Ikke en feil, stabilt og fint, Satte GEILEN i den andre pcen, funker fint der fåreløpig. Stemmer nok med at billig GEIL er en uting i dette oppsettet!

Tviler på det har noe med Geil minnet som merke å gjøre, da det på MSIs sider er listet opp som testen OK på dette HK, samt at flere andre har det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...