steinhun Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har et Herc. 9800SE som har fungert fint ganske lenge. Nå en liten tid siden begynte det å trøble på pcn min. Spiller NFSU2 og da går det glatt i 4 sek, henger i 0.5 sek og styggfort i 1 sek. Helt umulig å spille når det er slik. Har prøvd å bytte drivere, helt fra 3,5 til 5,2 og ingen av ATI sine drivere hjelper på mitt problem. Har også prøvd omega drivere som jeg vet har fungert før. Hjelp.....
torkelma Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har et Herc. 9800SE som har fungert fint ganske lenge. Nå en liten tid siden begynte det å trøble på pcn min. Spiller NFSU2 og da går det glatt i 4 sek, henger i 0.5 sek og styggfort i 1 sek. Helt umulig å spille når det er slik. Har prøvd å bytte drivere, helt fra 3,5 til 5,2 og ingen av ATI sine drivere hjelper på mitt problem. Har også prøvd omega drivere som jeg vet har fungert før. Hjelp..... Hva er resten av utstyret ditt? Høres ut som lite ram her kanskje... Hver gang det går sakte er det mulighet for at du pager fra HDen. tror ikke det er skjermkortet.
steinhun Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 xp2000 1024 mb ram over 70% ledig diskplass på c: Argh....
steinhun Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Skrevet 24. januar 2005 Installert 2k istedet for xp, alt går knallbra.
gsn Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 snodig, jeg hadde samme problemet, og da måtte jeg klokke ned skjermkorte.. sikker på at du ikke hadde klokket det i XP og det ble såtte til stock clock i 2000 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå