Gå til innhold

Hvilken servertype velger du i WoW?

Hvilken servertype velger du?  

178 stemmer

1. 1. Hvilken servertype velger du?

• Normal (PvE)
      51
    • PvP
      94
    • RP (roleplaying)
      16
    • Vet ikke
      8
    • Kommer til å prøve begge før jeg bestemmer meg
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kva er RP? Fant ikkje noko om det i den nevnte tråden.

RP-server er en server hvor folk rollespiller. Det vil si at du kun snakker gjennom personen, du spiller ham på en mer direkte måte. Ikke noe snakk utenom. Du later som om du var karakteren, og konverserer som du tror han ville ha gjort det. Strengere krav til nick osv der også. Det ser ut til at RP-server blir med normalt (PvE) regelsett.

Skrevet

RP-server er en server hvor folk rollespiller. Det vil si at du kun snakker gjennom personen, du spiller ham på en mer direkte måte. Ikke noe snakk utenom. Du later som om du var karakteren, og konverserer som du tror han ville ha gjort det. Strengere krav til nick osv der også. Det ser ut til at RP-server blir med normalt (PvE) regelsett.

Olala... DET hørtes nogit fett ut!!

Skrevet

Hmm... leste litt om det på Blizzard sine sider, og eg syns det hørtes litt strengt ut, blir nok PvE på meg dersom eg skal spele WoW

Skrevet (endret)

Tror vel jeg kommer til å prøve meg frem i PvE og senere se om jeg gidder PvP, er lite hyggelig å få en gruppe på x antall horde etter meg mens jeg er ute på tur :!:

Endret av Artex
Skrevet
Tror nok det blir Alliance på PvE med guildet mitt, og en annen Horde på en PvP-server. Må jo få gleden av å drepe Legion of Light.

... Kan vel se hvem som dør først... Ah.. Bare elsker å ganke horde i Hillsbrad :D Er så mange der og :D

Skrevet

I slike spill så blir det til slutt bare en ting igjen: PvP. Resten har blitt gjort og ingenting nytt! Holder man seg litt aktiv i PvP mener i vært fall jeg at spillets leve tid blir mye lengere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...