discostu Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 altså.. begge to er ikke usakelige.. det er skurupu som er usakelig.. kommer med masse ting som han ikke er enig i når det faktisk er sånn.. Blir som å si: -> denne smileyen smiler, nei det er jeg ikke enig i.. DEN SMILER.. detaljene ER bedre i sacred.. landskapet ER mer variert.. har ikke noe med folks mening å gjøre.. Det er FAKTA.. pluss en haug med andre usakelige kommentarer du kom med..
Blib Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Greit, nå gir dere dere med å diskutere uten å argumentere, kalle andre usakelige og whine over ditt og datt. Får dere ikke tråden tilbake på fote igjen innen et par poster stenger jeg den.
Rage_Hunter Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Derfor avslutter vi denne diskusjonen med at smaken er som baken, veldig fin.
Whiteshit Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 No har eg aldri spelt Sacred og er berre nyskjerrig her: Du seier at våpna er bedre og meir varierte i Sacred enn i D2. Har ikkje D2 et heilt sjukt antall forskjellige våpen? Er det slik i Sacred også?
Hr. Jenssen Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) No har eg aldri spelt Sacred og er berre nyskjerrig her: Du seier at våpna er bedre og meir varierte i Sacred enn i D2. Har ikkje D2 et heilt sjukt antall forskjellige våpen? Er det slik i Sacred også? Nei, Diablo 2 har ikke et helt sykt antall våpen. Det kan hende at du har forvekslet det med et annet RPG. Morrowind feks, DET har mange våpen, det! Diablo 2 har en del våpen, men ikke så mange våpen at det skiller seg ut... Sacred har heller ikke så sykt mange våpen, men jeg vil si at det har en od del flere våpen enn Diablo 2, og dessuten er de mer varierte i utseende, farge, form, osv osv. EDIT: BTW, blib, hva mener du? Trådstarter spør jo om hvilket som er best av Diablo 2 og Sacred, og vi svarer jo! Mener du at jeg har kommet med whining og meninger uten argumenter? Skjønner ingen ting, jeg... Endret 30. januar 2005 av MeTa][iC
Deadringer Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 [iC' date=30/01/2005 : 18:19] Sacred har heller ikke så sykt mange våpen, men jeg vil si at det har en od del flere våpen enn Diablo 2 nei...nå trur jeg det er du som er forrvirra her! det er en god del fler våpen på d2 enn sacred! dessuten er de mer varierte i utseende, farge, form, osv osv igjen, er du sikker på at det ikke er du som er forrvirra? er ikke noe mer forsjell på våpna i sacred enn d2 men kan vi ikke bare si oss enig i at begge er bra spill(bare at d2 er en god del bedre )
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 igjen, er du sikker på at det ikke er du som er forrvirra?er ikke noe mer forsjell på våpna i sacred enn d2 Jeg kan bare nevne èt av MANGE eksempler, og jeg har vist dette bildet før, men du har sikkert ikke sett det: ...
The_Trick Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det er 7 forskjellige chars i D2 me expansion packen installert. Orginalt var det 5. (bare måtte ) Har spilt Sacred bittelitt, et spill som virket lovende enda det virket som Diablo 2 i ny innpakning. D2 derimot kan jeg fullt lovlig kalle meg fan (les: avhengig). Har dog ikke spilt aktivt på nettet på rundt ett år men begynte nylig å spille Hardcore med et par kompiser, noe som åpnet en helt ny verden for meg. Som Blib sa, har D2 en helt egen feeling med seg som er vanskelig å forklare. Mange sier det er ensformig noe jeg skal si meg delvis enig i, men for min del virket det som jeg aldri ble lei av den evige kuslaktingen (før 1.10)
Lycantrophe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det er 7 forskjellige chars i D2 me expansion packen installert. Orginalt var det 5. (bare måtte ) Har spilt Sacred bittelitt, et spill som virket lovende enda det virket som Diablo 2 i ny innpakning. D2 derimot kan jeg fullt lovlig kalle meg fan (les: avhengig). Har dog ikke spilt aktivt på nettet på rundt ett år men begynte nylig å spille Hardcore med et par kompiser, noe som åpnet en helt ny verden for meg. Som Blib sa, har D2 en helt egen feeling med seg som er vanskelig å forklare. Mange sier det er ensformig noe jeg skal si meg delvis enig i, men for min del virket det som jeg aldri ble lei av den evige kuslaktingen (før 1.10) 7 ja Org. Diablo II -Amazon -Paladin -Necromancer -Sorceress -Barbarian Diablo II:LoD -Assassin -Druid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå