Gå til innhold

Omgåelse av 3-ords regel burde være advarselsgrunn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (^Th0mas^ @ 18/01/2005 : 22:47)
Legg heller en notis om dette når dere rapporterer slike brudd. Vi kan ikke gå rundt å huske på nickene til alle som begår bruddet gang på gang.

Såklart, ingen kan huske på over 60.000 nick. :)

Men hva med at dere la det inn i advarsels-loggen, men man får kun 10% når man gjør det for 2. eller 3. gang?

Lenke til kommentar

Det er snakk om at vi skal få en liten notisblokk til hver bruker, slik at vi kan holde orden på hva hver enkelt moderator har gjort og skrevet til brukeren. Blir en tråd stengt pga brudd på tre-ords-regelen, får vedkommende en beskjed om dette og henvisning til retningslinjene. Blir dette så skrevet inn i notisblokken, har vi noe å gå på hvis samme bruker konsekvent bryter regelen.

Lenke til kommentar

QUOTE (psilocybe @ 19/01/2005 : 09:47)
Det er snakk om at vi skal få en liten notisblokk til hver bruker, slik at vi kan holde orden på hva hver enkelt moderator har gjort og skrevet til brukeren. Blir en tråd stengt pga brudd på tre-ords-regelen, får vedkommende en beskjed om dette og henvisning til retningslinjene. Blir dette så skrevet inn i notisblokken, har vi noe å gå på hvis samme bruker konsekvent bryter regelen.

Høres flott ut. Hva med å gjøre slik at 3 brudd på treords-regelen gir 10% advarsel? Da blir det jo litt symbolsk i tillegg

 

Det høres ut som et bra tiltak, håper det blir gjennomført!

Lenke til kommentar

QUOTE (^Th0mas^ @ 20/01/2005 : 22:58)
Synes fortsatt at 10% advarsel for bruddet blir for mye, men det er ikke opp til meg å avgjøre.

Må si meg enig her. Så lenge det ikke finnes et system som gjør at man kan fiske ut de som gjentatte ganger med hennsikt omgår denne regelen så blir det rett og slett litt overdrevet å en advarsel bare på grunn av dårlig emnetittel.

 

Dessuten så tror jeg det er mye viktigere å drive med bedre forebyggende arbeid, sånn at retningslinjene mer og mer blir fulgt i første omgang.

Lenke til kommentar

QUOTE (Waldmeister @ 21/01/2005 : 02:08)
Må si meg enig her. Så lenge det ikke finnes et system som gjør at man kan fiske ut de som gjentatte ganger med hennsikt omgår denne regelen så blir det rett og slett litt overdrevet å en advarsel bare på grunn av dårlig emnetittel.

Tror du burde lese gjennom det psilocybe og Lungemannen skrev en gang til. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...