Gå til innhold

Tråden for morsomme GIF-bilder


Gaston

Anbefalte innlegg

 

 

Liker ikke folk som kaster katter igjennom en is/snøvegg for å lage Funny Cat vidz. Rasshøl.

Enig, hvis det hadde vært tilfelle. Men så vidt jeg ser så løper katten i snøveggen selv, det ser du jo også på damen som blir overrasket.

 

Da ser du feil. Tydelige hender bak katten, men det var faktisk kattens reaksjon idet den lander som gjorde at jeg reagerte.

 

anigif_enhanced-15716-1402064711-8.gif

 

 

"After a huge snowstorm my cat was lost in the snow, then he returned to the house like a bulldozer. No one threw the cat, it's our dog you see behind the cat."

http://www.tastefullyoffensive.com/2015/02/cat-plows-through-snow-bank-when-its.html

giphy.gif

Gif lagt til for trådens regler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

giphy.gif

 

 

 

Men hva er det som raskt trekker seg tilbake forran åpningen i det katten stormern inn? Hender? La ikke merke til det før jeg faktisk studerte den i gif-format

Da ser du feil. Tydelige hender bak katten, men det var faktisk kattens reaksjon idet den lander som gjorde at jeg reagerte.

uoOhcka.png

 

i_told_you_so_stephen_colbert.gif

told-you-so-o.gif

2245-animated_gifbrad_pittburn_after_rea

Hate-Say-I-Told-You-So.gif

anigif_enhanced-2656-1393635348-1.gif

 

Bitch.

Endret av AdNauseam
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skriver han at det er hunden eller noe når hele internett reagerer på mishandlingen. Motsvaret om at det er hunden motbeviser ingen ting, men responsen her bekrefter heller at altfor mange mennesker tror alt de leser på internett uten å inneha noen form for kritisk sans..

 

PS. DAMN! Den rompa til hu dama... Større enn Nesodden jo.

 

Men nok om det:

8789-cm878914fd93ff9726ebgif-DGxZ.gif

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

48569325_omg_reaction_gif.gif

 

 

 

Selvfølgelig skriver han at det er hunden eller noe når hele internett reagerer på mishandlingen. Motsvaret om at det er hunden motbeviser ingen ting, men responsen her bekrefter heller at altfor mange mennesker tror alt de leser på internett uten å inneha noen form for kritisk sans..

target+yeah+right.gif

 

Se på bildet jeg la med, det er tatt direkte fra gif-fila!

 

 

 

 

Nå påstod aldri jeg noe som helst, men plasserte tvilen i spørsmålsform. Men det er viktig å passe e-penisen sin på nettet skjønner eg jeg :p

Er han andre karen som er påståelig her og baserer påstandene på egen tvil og transynthet fremfor faktisk grunnlag. ;)

 

tumblr_msix8hasmg1qckmajo1_500.gif

PRh7CW7.gif

5uYtRvG.gif

u12DqZP.gif

gif-Batman-Joker-dance-364549.gif

 

 

 

:p

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...