Gå til innhold

Basehopp som går veldig galt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som skjedde var vel bare at han traff demningen og skjermen krøllet seg litt; det så ut som om det at han skadet seg mest da han traff demningen...

Skyt meg hvis jeg tar feil - han traff ikke bakken med skjermen helt kollapset?

Skrevet (endret)

:omg:

Får jeg sove i natt...

lyder av... dum, skadeslåt basehopper på hjernen... :omg:

Edit: Dere ser og hører at han har mista tunga si, ikke sant?! Den røde flekken på steinene i bakgrunnen er antageligvis... Scary stuff!

Endret av Larzemannen
Skrevet

Jeg har ikke mot til å se den igjen, men kan ikke det bare vært blod som ligger der?

Der ser ut til at han deiset i demningen, for så å falle ned noen betydelige meter.

Skrevet

Det gikk nok bra, og kanskje han lærte at livet er mer verdt enn å hoppe utfor demninger, så forhåpentligvis gjør han det ikke igjen. Hmmm.... var litt dumt av han å hoppe aleine? Så ingen andre der :dontgetit:

Skrevet

I den store versjonen ser det ut til at vinden tar tak i ham og moser han mot demningen, og at han deretter faller 15-20 meter ned på grusen.

Men han setter seg jo opp etterhvert da, så det var ikke så veldig kritisk.

Skrevet

En kamerat av meg jobber frivillig i Norsk Folkehjelps alpingruppe.

For å si det sånn: Han er hvertfall dritt lei av å koste opp basehoppere og friklatrere...

DrE

Skrevet (endret)

Får jeg sove i natt...

lyder av... dum, skadeslåt basehopper på hjernen...  :omg:

Edit: Dere ser og hører at han har mista tunga si, ikke sant?! Den røde flekken på steinene i bakgrunnen er antageligvis... Scary stuff!

"Den røde flekken på steinene i bakgrunnen er antageligvis"...Pilotskjermen.

Han brakk armen og fikk seg en skikkelig nesestiver,for å si det sånn.

Endret av egmur
Skrevet (endret)
Høres ut som om lydene kommer av at han fikk slått luften ut av seg. . .

Synes det høres slik ut her også, at han har fått seg en pustesmell og bruker 30-40 sekunder på å få igjen pusten mens han utrykker smerte og beveger seg typisk febrilsk rundt som man gjør når man får lamslått lungene, man klarer rett å slett ikke holde seg i ro da nesten.

Han prater jo helt fint i Walkie-talkien etterpå når han sier "trøbbel i vannet" som er standard-utrykk mange bruker istedet for "SOS" / "kom å hjelp meg".

Endret av Karmacom
Skrevet (endret)

Dette beviser bare at jeg ikke vil fungere som lege. Seriøst, jeg blir kvalm svimmel av blod og gørr. :sick:

Stakkars dumdristige fyr...

Endret av ostenXX
Skrevet

Dette beviser bare at jeg ikke vil fungere som lege. Seriøst, jeg blir kvalm svimmel av blod og gørr. :sick:

k..aldri se på snuffx hvis du blir svimmel av dette :no:

Skrevet
Hvis han ikke brakk noe kan det ikke ha vært så utrolig vondt, fikk seg bare et kraftig smell ser det ut som.

brakk høyre arm om man ser på sykehusfrlen av filmen.

Skrevet

han slo nok helst pusten ut av seg ja, hent jeg har gjort det en del ganger når jeg har tryna på ski, da spennes som regel alle musklene fra magen å opp å en prøver å rope å skrike mens en løper delvis rundt, ganske rart men det går ganske automatisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...