Gå til innhold

Basehopp som går veldig galt


Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne er blitt postet her før, men jeg prøver.

 

En video som jeg faktisk ble kvalm av. Den er ikke noe blodig eller noe, men fyren har kamera festet på hjelmen sin, slik at man ser og hører alt. Han skal hoppe ned fra en demning, og det går fryktelig galt.

 

Kanskje noe av det jævligste jeg noen gang har sett. Mannen har inderlig vondt og lyden fra han er helt grusom å høre på.

 

Kan tenkes at jeg har litt overfølsom for slike greier. Jeg føler direkte medynk for denne karen, selv om han utsetter seg for fare når han gjør noe slikt. Jeg bruker vanligvis å si at folk som gjør noe slikt, har seg selv og takke. Men dette var bare for fælt.

 

Hvis du ikke har sett den før, så revurder om du i det hele tatt skal se den. Jeg vet at når jeg sier slikt, så vil folk bare bli enda mer interessert. Poster vel denne videoen for bare å høre hva eventuelt andre folk har sett den tidligere synes.

 

IKKE FOR SARTE SJELER!

 

Basehopp

Endret av Morjas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så denne faktisk i går. Synes også den var helt jævlig og se på. Men noe medynk får han ikke fra meg da det hele er selvforskyldt. Det er tross alt en risikosport.

 

All ære til de som tørr å holde på med det, men definitivt ikke noe for meg.

 

 

 

 

 

 

Vanlig fallskjermhopp frister litt da :p

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har noen spesiell medfølelse med basehoppere.

 

Er nok endel ganger at redningsmannskaper har resikert livet med å redde noen som sitter fast i fjellveggen osv.

 

I dette tilfellet er det jo ikke slik, men personen er jo klar over hva han driver med og er innforstått med eventuell risiko.

Lenke til kommentar

idioter, så bare fordi det er en selvforskyldt ekstremsport så skal man ikke vise medynk? visst dere hadde stått på bunnen av den demninga og sett han komme kypende blodig mot dere hadde dere vel bare ledd?

 

husk på den der tingen neste gang dere tryner på sykkel, kræsjer i bilen eller va det måtte være..

Lenke til kommentar
idioter, så bare fordi det er en selvforskyldt ekstremsport så skal man ikke vise medynk? visst dere hadde stått på bunnen av den demninga og sett han komme kypende blodig mot dere hadde dere vel bare ledd?

 

husk på den der tingen neste gang dere tryner på sykkel, kræsjer i bilen eller va det måtte være..

Nei man hadde da prøvd og gjøre hva man kan for å hjelpe, men det er tross alt ikke det samme og føle empati for et menneske som er skadet som det er og ha en mening rund omstendighetene som forårsaket det.

Lenke til kommentar
nei den kan jeg være enig i. reagerer bare på at folk er så raske med og si at de ikke syns synd på fyren osv..

Nå må du bremse litt. Tror du virkelig vi er helt uten følelser?

 

Det er selvfølgelig alltid trist når folk skamslår seg sånn som han, men hver eneste gang han hopper så tar han en kalkulert risiko. I 99% av tilfellene (ren gjetting) så går det sikkert greit, men det kommer stort sett engang for alle der alt går til heden.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

nei håper da virkelig dere ikke er helt uten følelser. ;)

 

og det med at alle får seg en smell i bakken og en så nær døden opplevelse har jeg mine tvil på. men uansett, har ikke så mye og si.

 

synes hvertfall det er helt jævlig og se den videoen der.. spessielt lyden er grusom og høre på..

Lenke til kommentar

Ekkel filmsnutt ja, men... Noen som vet ca hvor høy hastighet fyren hadde da han traff bakken? Hvor langt ca fallt han etter at fallskjermen "krøllet seg"? Ser jo høyt ut i starten og tar ikke lang tid før skjermen "krøller seg"... Virket som han ble rimelig skadd ja, prøver å reise seg mange ganger men faller hele tiden... Sikkert brukket begge ben og knuste armer (har selv knukket arm og ben og det er ikke godt heh). Fysjameg, stakkars man!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...