Gå til innhold

mus til cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikkje kjøp trådlaus!
Enig. Du kan risikere at en trådløs mus hopper dit den vil på skjermen(til tider), og dessuten er batteri et "herk"!

Må bare få kommentere att dette ikke stemmer med mx1000 ;) den har samme optikk som mx510 . Batteriet er heller ingen problem, den lades svært sjelden, (følger med docking stasjon) og den lades kansje en gang i månden. Men Mx510 er jo lettere, kansje derfor bedre til fps spill.

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar
ikkje kjøp trådlaus!
Enig. Du kan risikere at en trådløs mus hopper dit den vil på skjermen(til tider), og dessuten er batteri et "herk"!

Må bare få kommentere att dette ikke stemmer med mx1000 ;) den har samme optikk som mx510. så viss mx1000 "hopper" over skjermen så er det like stor sjangs for at mx510 gjør det ;) . Batteriet er heller ingen problem, den lades svært sjelden, (følger med docking stasjon) og den lades kansje en gang i månden. Men Mx510 er jo lettere, kansje derfor bedre til fps spill.

Jeg har ikke testet mx510, men jeg kommenterte en del av teksten, ikke hele. Det jeg sa om muser, gjelder generelt, men det kan finnes noen unntak.

Lenke til kommentar
Var ikke MX1000 270g. mens Daimondback var 95g?

Mx1000 er ca 260. Men man kan ikke sammenligne den med razer, razer er liten og minner om en mus fra 90 tallet.(uten om lysa) Men razer er den med høyest DPI. Men langt ifra best kvalitet og comfore. mx er av bedre finish og kvalitet.

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar
ikkje kjøp trådlaus!
Enig. Du kan risikere at en trådløs mus hopper dit den vil på skjermen(til tider), og dessuten er batteri et "herk"!

Må bare få kommentere att dette ikke stemmer med mx1000 ;) den har samme optikk som mx510. så viss mx1000 "hopper" over skjermen så er det like stor sjangs for at mx510 gjør det ;) . Batteriet er heller ingen problem, den lades svært sjelden, (følger med docking stasjon) og den lades kansje en gang i månden. Men Mx510 er jo lettere, kansje derfor bedre til fps spill.

dummeste jeg har hørt på lenge... hele poenget med MX1000 er jo at den er "laser" mens MX510 er optisk....ja jeg veit at laserlys også kan betegnes som optikk, men uansett...

 

Dessuten så er det evt. på grunn av den trådløse overføringen at den vil oppføre seg merkelig, ikke på grunn av evt. optikk

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
ikkje kjøp trådlaus!
Enig. Du kan risikere at en trådløs mus hopper dit den vil på skjermen(til tider), og dessuten er batteri et "herk"!

Må bare få kommentere att dette ikke stemmer med mx1000 ;) den har samme optikk som mx510. så viss mx1000 "hopper" over skjermen så er det like stor sjangs for at mx510 gjør det ;) . Batteriet er heller ingen problem, den lades svært sjelden, (følger med docking stasjon) og den lades kansje en gang i månden. Men Mx510 er jo lettere, kansje derfor bedre til fps spill.

dummeste jeg har hørt på lenge... hele poenget med MX1000 er jo at den er "laser" mens MX510 er optisk....ja jeg veit at laserlys også kan betegnes som optikk, men uansett...

 

Dessuten så er det evt. på grunn av den trådløse overføringen at den vil oppføre seg merkelig, ikke på grunn av evt. optikk

Mx1000 bruker samme motor som Mx510, men istedetfor en rød LED, bruker den laser, som gjør at den kan lese underlag bedre mx1000.har lest dette flere plasser.. Men jeg sier det igjen, Mx510 egner seg nok best til spill. Men jeg gidder ikke krangle om det :)

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...