nd4spd Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) I halflife 1 (egon er det "strålevåpenet") Endret 17. januar 2005 av nd4spd
Shotherra Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hva med å bruke bueskytteren? Eller laser kanonen som sitter på bilen i hl2 og litt oppgradert... Shotgun og rifle er 2 greie våpner. Shotgunen for nært hold og rifla for lengre hold. Switch mellom de når du spiller ved å bruke f.eks -Q- Endret 17. januar 2005 av CorVette
nd4spd Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Tenkte på: Hva er det som egentlig skjer når du klikker på høyre museknapp? (dvs: alternative fire) Legger til bilde av en egon:
Jakartabebopp Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 det er mye det samme som det som skjer hvis du bruker alt. fire på plasmerifla i UT - et kjempelangt lasersverd
Mith Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Sist jeg gjorde det så skjedde det ingen ting. Han bare retter litt på det håndtaket. Har ingen innvirkning på våpenet. Det "lasersverdet", som rasgar presterte å kalle det, er primary fire i half life så vidt jeg husker.
bleidd Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 det er mye det samme som det som skjer hvis du bruker alt. fire på plasmerifla i UT - et kjempelangt lasersverd Plasmarifla sender en treig ball med plasma som du kan sprenge med et annet skudd etterpå. Link gun er det du tenker på vel..?
KompleX Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Åkæi, er en stund siden jeg spilte HL1. Men er det ikke sånn at du først må bruke primary fire, så slippe og bruke secondary fire? Da forblir "strålen" ute, men man bruker ikke noe ammunisjon. Så lasersverd teorien kan funke.
r0zie Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 synd dette... og alle de andre fete våpena ikke kom med i hl2..
DaChronix Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 det er mye det samme som det som skjer hvis du bruker alt. fire på plasmerifla i UT - et kjempelangt lasersverd Plasmarifla sender en treig ball med plasma som du kan sprenge med et annet skudd etterpå. Link gun er det du tenker på vel..? *ikke hl det her men* nei, han mener plasma (pulse), men plasma og link er samme våpenet plasmarifla du sikter til er shock rifle så det så =) /daC!
bleidd Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 nei, han mener plasma (pulse), men plasma og link er samme våpenet plasmarifla du sikter til er shock rifle så det så =) Ai ai ai.. Jeg er flink til å rakke ned på andre, men vet ikke hva jeg snakker om selv. Perfekt. My bad
paranoide Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg tror det er en slags "lock-on" funksjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå