Gå til innhold

Attributes, burde få bestemme selv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns at man kunne burde få bestemme hvor man vil ha de pointsa man får når man lvl'er litt mer selv. Er jo nesten ikke noe poeng med dem når man ikke kan bestemme selv. Dette hadde også vært med på å skaffe litt mer forskjellige characters.

 

Noen som er enig? :yes:

Selvølgelig er det vits med statpoints fordi om du ikke får velge hvor du vil sette dem. Jeg er glad for at jeg slipper å undre meg grå hvor jeg skal sette poengene hver gang jeg går opp i lvl

Lenke til kommentar
Syns at man kunne burde få bestemme hvor man vil ha de pointsa man får når man lvl'er litt mer selv. Er jo nesten ikke noe poeng med dem når man ikke kan bestemme selv. Dette hadde også vært med på å skaffe litt mer forskjellige characters.

 

Noen som er enig? :yes:

Eg er enig med deg, får liksom ein større følese av å bygge opp karakteren din sjøl på den måten.

 

Og du hadde fått ein større forskjell korleis karakterene er bygd opp :)

Lenke til kommentar

Jeg er uenig i at folk burde få sette alle pointsa sine sjøl, for da hadde det bare blitt enda mer monotone chars. Det som imidlertid kunne vært fint var å kunne plassere ett attr-point per level, sånn at man kanskje kunne buffa ting som ikke vanligvis levler masse på den bestemte klassen.

Lenke til kommentar
Les posten min da!111!!1223 :roll:

 

Er bare å finne gear med + til den staten du vil ha. Får jo nesten ikke en dritt fra level-up uansett... Har dere spilt for mye D2 eller?

Hehe... er ganske vanlig å kunne gjøre dette selv i andre online spill. for eks

Dark age of camelot,Ao shadowbane. å kunne få items med +stat pts er helt vanlig

i sånne spill.

Lenke til kommentar

Jeg syns det fungerer overraskende greit med styringen gjennom items. Spiller selv en Human Mage som i skrivende stund har nådd lvl25. Der har jeg fått 62 ekstra points i intellect, og stortrives ;)

Solo'ing går finfint helt til den sjeldne gangen de når frem til meg..

 

Bare man finner ut hvordan man vil spille char'en sin, greier man lett å styre den i riktig retning.

Lenke til kommentar

Nei, det er bra at mmorpg lagere har gått vekk fra friheten man hadde ved å sette ut stat points selv. Var altfor lett å ødelegge characteren sin i enkelte spill, spesielt i EQ1, EQ1 var også det spillet med mest min/maxere, dvs alt skal være helt optimalt, om du var en agility avhengig class og hadde 94 agi og en som var samme class som deg hadde 100 ville alltid han få team før deg. (fiktive numre)

 

Det gir også en viss balanse, hvis ikke kunne man lagd en rogue som satte hvert eneste poeng hver lvl i agility og endt opp med sikkert 75% critical strike chance, og hatt en dedikert healer til å heale ham da han ville hatt lite hitpoints.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...