Erik11114 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Er d ein måte å se temperaturen på dette graffikkorte?? Med program eller noge??
spoonikus Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har selv dette kortet, og det er fra 3D-Club. Jeg kan ikke se temperatur, og jeg har veldig mye temperatur problemer, som gjør at pc henger seg i spill som f.eks CS 1.6, Source OSV. Har nå bestillt XFX GeForce 6600GT og gleder meg
Erik11114 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 hehe.. eg o ska kjøpa d. håpe d e bra!!
Hetland Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 alt er bedre enn ti4200 jeg har også dettekortet, men ska kjøpe nytt iløpet av de neste ukene
Battone Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 alt er bedre enn ti4200 jeg har også dettekortet, men ska kjøpe nytt iløpet av de neste ukene Ok? Er vel ikke helt sant det der..... Uansett, jeg har ikkeno problem med kortet, men så er det ganske overklokket da. Jeg kjører de aller fleste nye spill helt fint. Men utviklingen har jo ikke akkurat stått i ro de 3-4 siste årene, så det er utgått på dato. Det største problemet til dette kortet, min mening, er at det ikke kommer virkelig gode oppdaterte drivere til det.. Jeg solgte mitt 9800pro i vår, og skal jeg være ærlig så var det ikke rare forskjellen, reell forskjell i spill altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå