Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol...

Mhm, da hadde hun bare vært en "fjortis-berte".... ;)

Skrevet (endret)
Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol...

Hadde hun slikket tennene mens hun gikk forbi så.

:love:

post-199-1114378619_thumb.jpg

Endret av Fanta Boy
Skrevet

Mhm, da hadde hun bare vært en "fjortis-berte".... ;)

Jeg går kun etter fjortissberter.

Skrevet
Jeg går kun etter fjortissberter.

Du ER en fjortisberte. :tease:

Fanta Boy, I don't think so.

Temate var noe sånt som "Galla" mener jeg å huske.

Sikkert noe storband-greier.

Skrevet

Eg vedder imot.

Skrevet (endret)

Jeg la ikke så spesielt mye merke til henne på Blink, da jeg tittet på siden hennes for mange måneder siden. (Da hun ikke var med i IDOL)

Så hun er ikke SÅ stas ;)

Endret av Stine
Skrevet

Eg vedder imot.

Samme her. Forskjellen hadde vært at jeg ikke visste hvem det var. Utrolig pen hadde hun vært uansett.

Skrevet

Eg vedder imot.

Samme her. Forskjellen hadde vært at jeg ikke visste hvem det var. Utrolig pen hadde hun vært uansett.

Agree... :D

Skrevet

ja man blir nok det. får jo mye hjelp med styling og sminke. se bare på alle jentene som har vært med på idol, de ser jo utrolig mye bedre ut på slutten av programmet en på de første auditionene.

Skrevet
-mAdz- er blond.

hehe...regnet kanskje med at du tok den om at Tone ikke er blond! Da mente jeg selvfølgelig alle måter å være blond på, ikke bare hårfargen! eks.:hun er brunette, hun virker ikke så dum, bitchy, eller noe av det der....måtte bare si noe! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...