Gå til innhold

Listetilbud - Lyst på bedre skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror vi alle kan bli fornøyde hvis vi kaller det et billig merke :p (Merk; to separate ord :thumbup: )

Hehe der var vel det jeg mente, men skriver mye feil gramatikk her ja ;)

Skrevet

Hvis det ikke blir forsinkelser fra butikkene så begynner tilbudene å komme inn på mandag. Så det går sikkert en dag eller to til før vi har full oversikt over hva vi gjør.

Skrevet

Jeg har allerede et ASUS Radeon 9800XT.. Trenger jeg da å oppgradere? :roll:

Jeg må evt sende det inn til komplett pga ei vifte som ikke er helt god på det, men dem fører jo ikke varen lenger...

Skrevet (endret)

Vel, spørsmålet ditt er jo litt vanskelig å besvare da... 6800GT/X800pro og oppover har jo ganske sinnsyk ytelsesforbedring i forhold til 9800xt, men om du trenger å oppgradere er jo en annen sak, da et 9800xt er et veldig kurant kort fortsatt :yes:

Endret av Cilveran
Skrevet

Har et 9700pro kort jeg skal bytte ut til et nytt high-end kort. Men nå drar jeg på ferie i nesten 2 måneder. Prisene faller vel såpass at det for meg ikke lønner seg å kaste meg på dette tilbudet.. :hmm:

*?*

Skrevet

Da ville jeg venta og sett hva tilbudet faktisk blir Johnny :thumbup:

Hvis du ser an prishistorikken tror jeg ikke prisene kommer til å falle så sinnsykt på 2 måneder, men jeg kan jo ta feil ? :dontgetit: (ingen spå¨dame vettu ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...