Gå til innhold

Hvilken 120mm vifte flytter mest luft?

Frayzer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Delta er det noen som har erfaringer med å dempe dei ved å bruke foreksempel zalman fanmate eller en annen mostandsdings?

En delta vil bråke noe helt enormt uansett hva du gjør med den... Den vil jo bråke mye mindre på 5v, men den er fortsatt ikke stillegående :tease:

Skrevet
Delta er det noen som har erfaringer med å dempe dei ved å bruke foreksempel zalman fanmate eller en annen mostandsdings?

tenker du på å dempe en Silen X vifte?

Ingen vits.. de trenger rett og slett ikke å bli dempet

Skrevet

går det an å skifte ut viftene i strømforsnyning med silenx vifter? har chieftec kabinett med chieftec str. som bråker..

Skrevet

vifter i en psu er ganske likt de i selve datan:

inni.JPG

ute.jpg

to pins kontakter, er vel bare å sage av dersom den har tre (altså sage av fan monitoring kabelen) bruke en slags overgang etc.

• 2 uker senere...
Skrevet

Eg e ekstremt overraska over at ei vifte som generer 14 db kan flytte så mye luft som den gjore:;) men eg vil nok komme til og saste på silenX framover:P

Skrevet
Har en 13db silentX og har ikke noe motstandsdings

Hei

SilenX kjem i 11db og 14db, så om du har 13db er dette nok ikkje Silenx men ein kopi av et eller anna slag. Eller var det 14db du tenkte på?

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Per dags dato er vel silentX de beste viftene målt i db og luftmengde.

Har 2x 14db, 120mm men angrer på at jeg ikke kjøpte flere når jeg hadde sjansen nå...argh. Kan varmt anbefales til alle :thumbup:

Skrevet

Go for Delta 120mm, Litt støy tåler alle, og det er ikke så mange som matcher den. :!:

En slik skal være nokk for vannkjøling eller luft, uansett hastighet. Evt Hoover Pc, :hmm: skal kanskje prøve en gang. når jeg får råd.

Se om den macher en jumbojet på 100m flatflyging :w00t:

Skrevet

Når jeg ser den sunon-vifta så begynner jeg bare å le! Fordi jeg vet at før eller siden kommer jeg til å ha 225kr til overs når jeg handler på micrplex, og da kommer merklignok en sånn vifte til å havne i handlkurven..

Og det bare for å teste hvor mye den faktsik bråker, for så å bli puttet i en skuff for aldri å bli tatt opp igjen :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...