Aetius Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hvis max bilder allerede er oppnådd så kan jo avstemmingen igrunnen bare starte, så får man bedre tid til å stemme, eller hva? Endret 14. november 2005 av Aetius Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Da er avstemmingen i gang. Bittelitt tidligere enn vanlig ettersom maks antall bidrag ble nådd for en stund siden https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=209&t=499327 Lykke til Neste måned er det finale, der alle vinnerbildene fra hver måned er kvalifisert. Vinneren stikker av med et Canon Digital Ixus i Zoom kamera sponset av Canon Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Da er finalen i gang. Bli med og stem på din favoritt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=505272&st=0 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Hva om neste års konkurranser har månedstema? Januar, februar osv. Jeg kunne selv tenkte meg å laget en kalender med et bilde for hver måned. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Vil det ikke være litt vanskelig å finne gode bilder for enkelte av månedene? Januar-mars vil være veldig like, det vil også juni-august være. Men hva synes andre om dette? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Har lenge vært innteresert i fotografering, men har (like lenge) blitt "hindret" i at jeg ikke har digital-kamer og at fremkalling er dyrt for en student.. Har også litt problemer med alle fag-uttrykk som "f-nummer" etc. men det blir en helt annen tråd. Når det er sagt, så synest jeg dette var et kjempe-tiltak! -Ikke bare fanget det min oppmerksomhet, men det var også innspirerende!! Jeg håper at Dere også til neste år vil administrere en slik flott mulighet, og så håper jeg å finne et digitalt speil-refleks kamera snart, enten brukt eller nytt.. har egentlig venta så lenge pga at jeg "vil ha" et som er fullt på høyde med eller bedre vanlig film, og disse er jo litt dyre.. men sparer jeg nå så.... Hvet ikke hvordan det har blitt gjort til nå, men håper det ikke blir for strengt hva gjelder tema, slik at man kan konsentrere seg om "sine" bilder, sammtidig er det jo kanskje viktig/gøy å ha ett felles tema nettopp for å se de forskjellige tolkningene av dette! Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 Det er bare å spørre vettu må også si at disse konkuransene er supre! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Den siste dagen i måneden stenges pollen, og vinneren går altså videre til årsfinalen i desember. Hva angår premier eller lignende, har jeg ikke noen forslag til, men det blir nok uansett ikke noe fancy greier som nytt digitalkamera eller noe. 3492730[/snapback] Neivel nei? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Den siste dagen i måneden stenges pollen, og vinneren går altså videre til årsfinalen i desember. Hva angår premier eller lignende, har jeg ikke noen forslag til, men det blir nok uansett ikke noe fancy greier som nytt digitalkamera eller noe. 3492730[/snapback] Neivel nei? 5264757[/snapback] Det var før Erik i Akam tok ansvar for premien og klarte å godsnakke nok med Canon til at de gravde frem et digitalkamera Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Skjønte at det ikke var planlagt på den tiden. Bare knall at dere har fått til denne premien. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Ja, det var meget hyggelig. Spesielt nå som jeg leder . Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Er jo ikke noe spenning en gang, med den ledelsen du har fått Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Argh.. Slått på målstreken! Kan trøste meg med at det iallefall var vel fortjent! Fantastisk bilde, thedarklistener! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Dette er et kjempe bra tiltak her på akam.no. Men hvordan blir det med konkuransene i år? Blir det noen konkuranse i januar? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Blir det noen konkuranse i januar? 5366467[/snapback] Lurer jeg og på. Moro å følge med. Regner med at det er avhengig av om Afseth har tid til å fortsette. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Ifølge afseth blir det konkuranse også i år. Bare vent et par dager å se. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Ifølge afseth blir det konkuranse også i år. Bare vent et par dager å se. 5367925[/snapback] Greit, da venter vi Får kikke litt rundt på Værmeldingen på tv 2, om det er noen innteressante konkuranser der. Og jeg får forresten benytte sjangsen: Gratulerer med seieren. Den var vel fortjent Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Ifølge afseth blir det konkuranse også i år. Bare vent et par dager å se. 5367925[/snapback] Greit, da venter vi Får kikke litt rundt på Værmeldingen på tv 2, om det er noen innteressante konkuranser der. Og jeg får forresten benytte sjangsen: Gratulerer med seieren. Den var vel fortjent 5368063[/snapback] Tusen takk Og takk til alle som har stemt på meg, i det hele tatt sett bildet mitt eller gitt meg (litt) konkuranse! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 En ganske så hektisk periode akkurat nå, men starter opp en ny konkurranse så fort som mulig. Watch this spot (eller rett og slett øverst i forumet for Bildekritikk ) Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Å nei... Skal Ustedalen være med på konkurranse i år? ...da er det bare å glemme å sende inn noe for min del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå